יעל גרובגלס. צילום: GettyImages

גאווה גדולה: ההישג הבינלאומי של השחקנית הישראלית

זה יותר מעשור שיעל גרובגלס מנסה לטפח את הקריירה שלה מעבר לים • כעת מאמציה ממשיכים לשאת פרי עם ליהוקה לסדרה אמריקאית חדשה

אחרי יותר מעשור של מגורים בארצות הברית, שם היא מקדמת את הקריירה הבינלאומית שלה, יעל גרובגלס לוהקה לסדרה אמריקאית נוספת. גרובגלס (39), כוכבת סדרות דוגמת "ג'יין הבתולה", "סופרגירל" ו"האקסית המטורפת", לוהקה לאחרונה לסדרה "מאטלוק" של רשת CBS, ריבוט לדרמה המשפטית ששודרה בין השנים 1986 ל-1995 בכיכובו של השחקן המנוח אנדי גריפית'.

את גלגולה הנוכחי של הסדרה מובילה השחקנית זוכת האוסקר קתי בייטס, המגלמת את מדליין מאטלוק - עורכת דין בשנות ה-70 לחייה שזכתה בצעירותה להצלחה רבה - ומצטרפת כעת למשרד עורכי דין יוקרתי בניסיון לשחזר את ימיה כקדם.

גרובגלס ב"ג'יין הבתולה", צילום: יח"צ

גרובגלס - שעבורה מדובר באיחוד עם ג'ני סניידר אורמן אשר יצרה את "ג'יין הבתולה" עבור אולפני CBS, האמונים גם הפעם על הפקת הסדרה - תגלם את דמותה של שֶׁיְי "הסוריקטה" בָּנְפִילְד, יועצת בחירת המושבעים חדת האבחנה של משרד עורכי הדין.

קתי בייטס, צילום: רויטרס

כסוג של "פוליגרף אנושי", בנפילד יכולה לנתח את אופיים של אנשים ולהגיע לאמת באמצעות שליטתה המוחלטת בניואנסים של שפת גוף, הבעות פנים ונוירולינגוויסטיקה (האופן שבו משתקפים תהליכים קוגניטיביים במוח באמצעות השפה. ע"ח). כישורים אלה מעמידים אותה כיריבה ראויה לעורכת הדין המבריקה אולימפיה לורנס (סקיי מרשל) וכאיום על מדליין מטלוק (בייטס).

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו