למרות שתוכננה לה עונה אחת בלבד: הסדרה האהובה חוזרת

למרות שהמותחן "הדבר האחרון שהוא אמר לי" הוצגה באפל TV+ כמיני-סדרה, הוחלט להאריך אותה לעונה חדשה • ג'ניפר גרנר, שמככבת בסדרה כהאנה הול: "זה היה אחד מרגעי השיא בקריירה שלי"

ג'ניפר גרנר ב"הדבר האחרון שהוא אמר לי". צילום: IMDB

למרות שהיא הוצגה כמיני-סדרה, "הדבר האחרון שהוא אמר לי", המותחן שמשודר באפל TV+ שבו מככבת ג'ניפר גרנר, ימשיך לעונה נוספת.

העונה הראשונה של הסדרה, שעלתה לשידור באפריל 2023, התבססה על ספר בעל אותו שם מאת לורה דייב. לאחר שנודע כי זו כותבת ספר המשך שצפוי להתפרסם במהלך 2025, הוחלט כי זה ישמש גם כבסיס לעונה השנייה.

"הדבר האחרון שהוא אמר לי" עוקבת אחר דמותה של האנה הול, אישה אשר יוצרת מערכת יחסים לא שגרתית עם בתה החורגת על מנת לגלות מדוע בעלה (אותו מגלם ניקולאי קוסטר-ולדאו, שהיה מועמד פעמיים לאמי על תפקידו כג'יימי לניסטר ב"משחקי הכס") נעלם באופן מסתורי.

גרנר וקוסטר-ולדאו ב"הדבר האחרון שהוא אמר לי", צילום: IMDB

לאחר פרסום הידיעה כי הסדרה חודשה לעונה נוספת, גרנר מסרה: "כמו אנשים רבים, גם אני התאהבתי בדמותה של האנה בספרה של דייב. המעבר מקוראת ומעריצה גדולה של הספר לתפקיד של שחקנית ומפיקה של הסדרה היה מדהים – והיה מדהים יותר בזכות שיתוף הפעולה עם לורה, ג'וש (הכוונה לתסריטאי זוכה האוסקר ג'וש סינגר, בעלה של דייב שפיתח איתה את הסדרה, ע"א) וריס ווית'רספון (השחקנית זוכת האוסקר שהפכה גם מפיקה מצליחה ומעורכת)".

גרנר הוסיפה: "זה היה אחד מרגעי השיא בקריירה שלי, ואני נרגשת לספר עוד את סיפורה של האנה. לא הייתי יכולה להשיב בחיוב במהירות יותר לעונה שנייה. הדמויות האלו והסיפור שלהן משמעותיות מאוד עבורי, ואני יודעת שרבים אחרים מרגישים כך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר