הסדרה הזאת מספקת ריבים אייקוניים - בין "אנשים מג'נונים"

"טיטו ורוחו", סדרת הדרמה ב-HOT, היא סדרה מעולה המציגה את הטירוף החבוי בדמויות הראשיות • המריבות בסדרה הופכות אותה לאותנטית ומצוינת

"טיטו ורוחו". צילום: באדיבות הוט

גם לריב צריך לדעת איך. כל סדרת דרמה, בטח כאלו שמתעסקות במערכות יחסים, מכילה ריב עסיסי בין הדמויות בשביל הקתרזיס. ועדיין, ריבים בסדרות ישראליות לרוב לא מתרוממים לגבהים כמו בחיים האמיתיים. בדרך כלל המשחק מבוים מדי, הדיאלוגים חלולים להחריד, ורגשות לא עוברים מסך באותנטיות.

לכן, "טיטו ורוחו" ב־HOT עשתה דבר מדהים. בתוך שני פרקים (5 ו־7) סיפקה הסדרה שני ריבים לפנתיאון, שחשפו את הטירוף החבוי בדמויות הראשיות.

תחילה - הריב הבאמת איקוני בין צוקי (פבלו רוזנברג) לזוגתו עדן (מגי אזרזר בתצוגה מהפנטת), שמתפוצצת בעוצמות נדירות: "אני הולכת! אני הולכת!", היא צורחת, טורקת, פותחת ושוב טורקת את דלת דירתם באובדן עשתונות מוחלט. בהמשך, ההתפרצות נמשכת בסדרת הודעות ווטסאפ היסטריות.

בפרק 7, ששודר בסופ"ש, צוקי נשאב לריב רעיל לא פחות עם גרושתו (שרה וינו אלעד), שמתפתח בעוצמות עולות ויורדות ומתיז שלל רגשות בחלל החדר, כשסכינים ננעצים באזורים הכי רגישים של הדמויות תחת תאורה אפלה וקודרת. שני הריבים הללו הוכיחו שוב - "טיטו ורוחו" היא סדרה מעולה על אנשים מג'נונים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר