זוהי אחת הסדרות המשובחות שנעשו בישראל בשנים האחרונות

אין ספק שצוקי, שזוכה כעת לסדרה משלו אחרי "אורי ואלה", הוא תפקיד חייו של פבלו רוזנברג, והוא עושה אותו בצורה אדירה • מי זוכר בכלל שהוא איננו שחקן במקצועו, כשאישיותו הכובשת מתערבלת בדמות ששוב גונבת את ההצגה

אופטימיות כובשת. "טיטו ורוחו". צילום: אוהד רומנו באדיבות הוט

אם יש דבר אחד שקשה לשכוח מהסדרה "אורי ואלה", למרות שחלפו יותר משבע שנים מאז שודרה, זה איך פבלו רוזנברג גנב אז את ההצגה. הוא גילם את צוקי, שף ובעל מסעדה שנכנס לרומן עם אלה (דינה סנדרסון) למרות הפרש הגילים ביניהם. על אף שהיה דמות משנה קטנה - הכריזמה שלו השפריצה על המסך בכל סצנה שבה השתתף, והשאירה טעם של עוד.

צוקי צוקי ילד טוב. "טיטו ורוחו", צילום: באדיבות הוט

 

עכשיו צוקי זכה לסדרה משלו. הוא עדיין שף נהנתן ונרקיסיסט, שמדבר המון ומהר ושהמחשבות שלו נודדות לכיוונים מוזרים. סלב עם לב זהב, פלרטטן בהגזמה בעל אישיות מוחצנת ופרועה, שמככב בתוכנית ריאליטי ומחזיק מסעדה בקשיים כלכליים. צוקי, המכונה במשפחתו הארגנטינית טיטו, הוא מהדמויות הכי חיוביות שנוצרו בטלוויזיה הישראלית. מין אדם שתמיד כוונותיו טובות, שלא יאמר דברים במטרה לפגוע או להעליב, ושתמיד מונע מרצון לעזור, להחמיא ולהרים. "כיף לחיות עם שלושה סימני קריאה", הוא חוזר על הקאץ' פרייז שלו וחושף את גישתו לחיים.

אולם האופי הסופר־חיובי עומד לעיתים בסתירה להשתלשלות חייו - גרושתו מנסה להתאבד, אחיו שבוי בהליך גירושים מכוער, מעמדו בריאליטי מתערער, המסעדה שלו גוססת, וההיריון של אשתו מסתבך. וככה, בשעה שדמויות המשנה שקועות בצרות, בדיכאונות ובחובות - כולן נאחזות בצוקי האופטימיסט כדי שירים אותן. אין ספק שצוקי הוא תפקיד חייו של פבלו רוזנברג, והוא עושה אותו בצורה אדירה. מי זוכר בכלל שרוזנברג איננו שחקן במקצועו, כשאישיותו הכובשת מתערבלת בדמות ששוב גונבת את ההצגה.

"טיטו ורוחו", צילום: באדיבות הוט

ואגב, זה לא רק הוא - גם השחקנים לצידו מספקים ביצועים מרשימים, דרך אחיו (שמוליק רוזנברג) שמשחק בסדרה את אחיו רוחו, מגי אזרזר היסטרית בתור זוגתו ההריונית, ואפילו רינה מצליח מצליחה להפנט עם הופעה נהדרת כמתקשרת שמטילה כישופים. היוצרים יובל שפרמן ודינה סנדרסון, שחתומים גם על "אורי ואלה", שידרגו את הספין־אוף שלהם לרמות חדשות, בין השאר הודות לצילום של גיא רז ("הטבח") והמוזיקה של גיא לוי שמוסיפים הרבה נופך ועומק.

הרבה נופך ועומק. "טיטו ורוחו", צילום: באדיבות הוט

צפייה בארבעה פרקים (מתוך תשעה) מעלה מחשבה שזאת אחת מהסדרות המשובחות שנעשו פה בשנים האחרונות. כיף לחיות עם סדרה כמו "טיטו ורוחו".

"טיטו ורוחו", HOT VOD ו־NEXT TV

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר