לקראת סוף הסדרה המצליחה: שתי דמויות אהובות חוזרות אליה

אנטוניה תומאס, שגילמה את דמותה של ד"ר קלייר בראון בארבע העונות הראשונות של "הרופא הטוב", תשוב בשני פרקים בעונתה הנוכחית והאחרונה - כולל בפרק הסיום • איזו עוד דמות תשוב? • כל הפרטים

פרדי היימור ב"הרופא הטוב". צילום: באדיבות HOT

זה כבר ידוע שעונתה השביעית והנוכחית של "הרופא הטוב", הדרמה הרפואית המצליחה של רשת ABC, תהיה גם האחרונה שלה, אך אמש (שני) נודע כי היא תסתיים כאשר שתיים מהדמויות הפופולריות ביותר בה - שעזבו אותה לאורך השנים - ייקחו בה חלק.

לפי דיווח באתר "דדליין", דמותה של ד"ר קלייר בראון, שכיכבה בארבע העונות הראשונות של הסדרה תחת גילומה של אנטוניה תומאס, תשוב בעונה זו לשני פרקים – כולל לפרק הסיום. לצידה ישוב לתוכנית גם ברנדון לרקואנטה, שגילם את ד"ר דניאל פרז, אשר יחזור לפרק אחד בלבד.

כזכור, דמותה של ד"ר בראון עזבה את התוכנית בתום העונה הרביעית לאחר שהסכימה להצעת עבודה לעבוד בקליניקה רפואית בגואטמלה, לאכזבתו של גיבור הסדרה, חברה הטוב ד"ר שון מרפי (פרדי היימור). בתום העונה החמישית היא חזרה לשני פרקים, שבמהלכם הודיעה כי היא קיבלה הצעה לנהל את בית החולים שבו עבדה בגואטמלה. כעת, אולי דמותה תוכל להתאחד עם ד"ר ג'ארד קאלו, שהיה בן זוגה כשהסדרה החלה.

"הרופא הטוב", שהעניקה להיימור מועמדות לפרס גלובוס הזהב על תפקידו, שבה בעונתה השביעית בחודש שעבר, כחודש בלבד לאחר שב-ABC הכריזו כי לא יחדשו אותה לעונה שמינית, מה שבעצם גזר את דין העונה הנוכחית כעונת הסיום שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר