הסדרה המצליחה "הרופא הטוב" זוכה לתוכנית ספין-אוף

"עורכת הדין הטובה" תציג את דמותה של ג'וני, עו"ד צעירה שתייצג את דמותו של ד"ר שון מרפי מ"הרופא הטוב", בקרב משפטי שאליו נקלע • המפגש הראשוני עם הדמות יקרה כבר בעונה החדשה של סדרת האם

מתוך הסדרה "הרופא הטוב", צילום: יחסי ציבור

הסדרה הרפואית "הרופא הטוב" היא אחת מסדרות הדרמה המצליחות ביותר בעולם בשנים האחרונות, שהכוכב הראשי שלה, פרדי היימור, אף היה מועמד עליה לפרס גלובוס הזהב. כעת היא עומדת להתרחב עם סדרת ספין-אוף חדשה.

רשת ABC, שמפיקה ומשדרת את התוכנית, עובדת בימים אלה על סדרה שתיקרא "עורכת הדין הטובה", שיוצריה הם מנהלי "הרופא הטוב". על פי דיווח באתר הבידור "דדליין", בראש הסדרה החדשה תעמוד דמות נשית, שתוצג לראשונה במהלך העונה החדשה והשישית של "הרופא הטוב", שתעלה בארצות הברית ב-6 באוקטובר.

פרדי היימור ב"הרופא הטוב", צילום: .יח"צ

עוד עולה מהדיווח כי שתי דמויות מ"עורכת הדין הטובה" יוצגו ב"הרופא הטוב", כמעין פתיח לסדרה החדשה. השחקניות שאמורות לגלם את אותן הדמויות טרם לוהקו, ו-ABC עצמה סירבה להגיב על הידיעה.

הסדרה תעקוב אחר ג'וני, עורכת דין בשנות ה-20 לחייה הסובלת מ-OCD (הפרעה טורדנית כפייתית) ומייצגת את ד"ר שון מרפי (היימור), שמוצא עצמו מעורב בקרב משפטי. ההפרעה ממנה היא סובלת משפיעה מאוד על עבודתה ועל חייה הפרטיים, והאיזון ביניהם צפוי לעמוד במרכז הסדרה החדשה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר