מי גורם לזוגות הישראלים לחשוף את הבעיות האינטימיות שלהם מול כל המדינה?

"טיפול זוגי" חזרה לעונה חדשה בכאן 11, ורוויה בייצוג בנאלי של הישראליות המיינסטרימית • הפעם בולטת במיוחד העובדה שמי שהכי חשובים בתוכנית הם לא הזוגות - כי אם אנשי הצוות שבונים את סט הצילומים

הצצה לעונה החדשה של "טיפול זוגי". באדיבות כאן 11

"טיפול זוגי", ששבה אמש לעונה שנייה בכאן 11, היא כנראה התוכנית הכי חושפנית בטלוויזיה. הרבה יותר מכל דוקו-ריאליטי אחר שמתיימר להראות חשיפה, אבל מביים כל דרמה ומשבר. כי "טיפול זוגי" מושיבה על ספה רותחת בני זוג, שאיכשהו השתכנעו שאפשר יהיה לפתור את הבעיות בזוגיות הרעועה שלהם באמצעות תוכנית טלוויזיה, וכולם פותחים את הלב בלי חשבון ובלי בושה.

בעיות מין נחשפות מול כל האומה. "טיפול זוגי", צילום: כאן 11

העונה משתתפים בסשנים המצולמים ארבעה זוגות, שמייצגים חתך בנאלי של הישראליות המיינסטרימית: מינה ואלון, שמתמודדים עם פציעה שעבר ושגרמה לו לשיתוק ולתלות פיזית בטיפול שלה; ספיר ואורפז הצעירים, שאיבדו את האינטימיות לאחר הולדת התינוקת שלהם; שרה ונתנאל מהציונות הדתית, שכמעט מתעבים זו את זה וצריכים ללמוד לחיות ביחד; וגם יעל ולירון, כי מי אמר שללסביות אין בעיות בזוגיות.

מי אמר שללסביות אין בעיות בזוגיות? "טיפול זוגי", צילום: כאן 11

לפיכך, האנשים הכי חשובים בתוכנית "טיפול זוגי" - יותר מהמלהקים שמתאמצים לאתר זוגות שבירים ומאוד ישראלים, יותר מהמטפלת הזוגית שנוברת להם בצרות במשך חצי שנה, ויותר מכל אחד אחר בהפקה הזו - הם אנשי הצוות שבונים את סט הצילומים. היכולת שלהם להחביא את המצלמות הנסתרות ואת המיקרופונים בצורה מושלמת, היא שמאפשרת לגיבורי העונה לדבר בחופשיות על מין ועל גידול ילדים, על פרידות, תסביכים ועוד בעיות שכיחות של נשואים - מבלי להרגיש אפילו לרגע שכל המדינה מסתכלת עליהם.

"טיפול זוגי" - עונה 2, כאן 11

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר