כוכב "אופוריה" חושף: זו הסיבה שהעונה החדשה מתעכבת

קולמן דומינגו, שזכה בפרס האמי על תפקידו כעלי, מדבר על עונתה השלישית והמצופה של הסדרה המצליחה מבית רשת HBO ומסביר מדוע לוקח זמן כה רב עד לעלייתה • כידוע, יותר משנתיים חלפו מאז שידור עונתה השנייה

"אופוריה". צילום: HBO

יותר משנתיים חלפו מאז שעונתה השנייה של "אופוריה" עלתה לשידור – והעונה הבאה שלה עדיין לא נראית באופק. כעת מסתמן שנמצאה הסיבה לעיכוב.

בראיון שקולמן דומינגו, אשר זכה בפרס האמי על תפקידו כעלי בסדרה המצליחה, העניק לאחרונה למגזין GQ, הוא סיפר כי יוצר הסדרה סם לוינסון הוא אדם שמשכתב את הטקסטים שלו פעם אחר פעם ונאבק על מה שמרגיש לו נכון וחשוב. "הוא מגיב באופן מיידי לחולי של העולם", אמר דומינגו, שמועמד לפרס האוסקר על תפקידו בסרט "רסטין". "הוא מאוד מתעניין כיום בשאלות קיומיות כמו מי אנחנו ומהן הנשמות שלנו – וזה מה שהוא רוצה לפענח בעונה השלישית".

קולמן דומינגו ב"אופוריה", צילום: יח"צ

באוגוסט של השנה שעברה, לוינסון אמר בראיון שהעניק למגזין "אל" כי העונה הבאה תהיה בסגנון של פילם נואר, וכי רו, הדמות שאותה מגלמת זנדאיה (אשר זכתה על תפקידה בסדרה בשני פרסי אמי), "חוקרת מה זה להיות אדם עם עקרונות בעולם מושחת".

יוצר "אופוריה" סם לוינסון, צילום: יוטיוב, צילום מסך

העיכוב בסדרת הלהיט של HBO כל כך גדול, שאפילו אחד מכוכביה, ג'ייקוב אלורדי (המגלם בדרמה המוערכת את נייט ג'ייקובס), צחק על כך לפני כחודש. "אני מקווה שזה יקרה בקרוב, או שהם יצטרכו לעשות לי בנג'מין באטן. יהיה לי כאב גב כשאגיע לצילומים", אמר בראיון שהעניק לתוכנית הלייט נייט של ג'יימי פאלון - ובכך התייחס לסרטו של דיויד פינצ'ר, שבמרכזו דמות של אדם שנולד קשיש מבחינה פיזית וככל שהוא מתבגר בגילו, הוא מצעיר עם השנים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר