כוכבת "אופוריה" נעצרה בהפגנה פרו פלשתינית

האנטר שפר, המגלמת את דמותה של ג'ולס בדרמה המצליחה מבית HBO, נעצרה מחוץ לבניין רוקפלר בניו יורק • כזכור, התוכנית בכיכובה, שיצר האמריקאי-יהודי סם לוינסון, מבוססת על פורמט ישראלי

"אופוריה". צילום: HBO

כוכבת הסדרה המצליחה "אופוריה" האנטר שפר נעצרה ביום שני האחרון יחד עם עשרות מפגינים נוספים מארגון "הקול היהודי לשלום" בהפגנה פרו פלשתינית, שהתקיימה מחוץ לבניין רוקפלר בניו יורק. לפי הדיווחים, שפר שוחררה מהמעצר ביום שלישי.

האנטר שפר ב"אופוריה", צילום: יח"צ

יחד עם עשרות מפגינים פרו פלשתינים נוספים, שפר הסתננה לבניין במרכז מנהטן בו התקיימו באותה העת הצילומים לתוכנית הלייט נייט של סת' מאיירס ברשת NBC במסגרתם התארח נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. המפגינים התגודדו בלובי הבניין במשך דקות ארוכות ועוררו מהומה בקריאות לביידן ל"הפסקת אספקת נשק לטבח עם" ו"הפסקת המצור על עזה" - עד שלבסוף הוזעקו למקום כוחות שיטור שעצרו עשרות מהם באשמת הסגת גבול, ביניהם כאמור גם שפר.

בסרטונים שהופצו ברשת, שפר מתועדת טרם המעצר כשהיא יושבת ברחבת הלובי ושרה יחד עם מפגינים נוספים: "לא עוד נשק, לא עוד מלחמה. הפסקת אש היא מה שאנחנו נלחמים עליו". בצילומים נוספים, שפר נראית עוטה מסכה ולובשת חולצה שחורה שעליה הכיתוב "הפסקת אש עכשיו", כשהיא מובלת ממקום ההפגנה על ידי שוטר כשידיה מאחורי גבה.

"האנטר נעצרה בהפגנה עם עוד 50 אנשים נוספים", אישר נציג מטעם הארגון. "אנחנו מצדיעים לה על מחויבותה לחירות הפלשתינים ולעתיד של צדק עבור כולם".

שפר (25) מככבת בסדרת הדרמה המצליחה בכיכובם של זנדאיה, ג'ייקוב אלרודי וסידני סוויני בתפקיד הטינאייג'רית הטרנסית ג'ולס. הסדרה זוכת הפרסים, שעונתה השלישית צפויה לעלות לשידור בשנה הבאה, נחשבת לסדרה הנצפית ביותר בהיסטוריה של רשת HBO אחרי "משחקי הכס" ונוצרה על ידי התסריטאי והמפיק היהודי-אמריקאי סם לוינסון. היא מבוססת על הסדרה הישראלית המצליחה באותו השם שיצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר