עינב בובליל חוזרת למסך: "אנחנו מבשלות אותנטי מרוקאי, ולשופטים לא היה קל לעכל"

ושוב איתכם: יותר מעשור וחצי אחרי שהגיחה לתודעה, יוצאת "האח הגדול" שבה לטלוויזיה ב"אוטו אוכל" לצד אמה ורד • "הם לא התעלפו על שום דבר שאמא שלי ואני הכנו"

עינב ואימא. צילום: מיכה לובטון

16 שנה אחרי שפרצה לחיינו עם אביה יוסי בובליל בריאליטי "האח הגדול", עינב בובליל תחזור מחר (שני) למסך בתוכנית "אוטו אוכל" (אחרי החדשות, רשת 13), והפעם יחד עם אמה ורד.

"כמו כל דבר שאני עושה, אני מתלבטת לפני אם לעשות או לא", מספרת בובליל. "אבל במקרה הזה שמתי את עצמי בצד והחלטתי שאני עושה את זה פחות בשבילי ויותר בשביל אמא שלי. אני לא בקטע של תחרות אוכל, ואני לא המאסטר שף הבא של ישראל, אבל מאוד רציתי שהיא תחווה את זה, שיהיה לנו זמן איכות יחד ונצבור חוויות משותפות, והיה נחמד בסך הכל".

שתיכן בשלניות, מי הובילה במטבח?

"ברור שאמא שלי. קודם כל, נתתי לה את הכבוד להוביל, ובמטבח הניסיון הוא מאוד משמעותי ויש לה הרבה יותר ניסיון ממני וגם למדתי הכל ממנה. אפשר להגיד שאני הייתי הסו־שף שלה שם".

בפעם הראשונה על המסך היית עם אבא שלך ועכשיו את עם אמא שלך. איפה נהנית יותר?

"זה עולם אחר. הצילומים ל'אוטו אוכל' היו קצרים וקלילים. ב'האח הגדול' הייתי תקועה שלושה חודשים ופה הרבה יותר זורם וקל, אבל בשניהם היה לי כיף".

איך אבא הגיב להצעה?

"אבא פרגן. הוא אמר 'תלכו בשביל הכיף ולא בשביל התחרות'. הוא לא פרגן לזה שאמא שלי היתה מחוץ לבית מהבוקר עד הלילה, אבל עם כל השאר הוא היה בסדר".

עינב בובליל, צילום: אור גפן

היה גם רצון לנצח או שהשתתפתן רק בשביל האווירה והחוויה?

"אני מאמינה שכל בן אדם שהולך לתחרות כלשהי, גם אם היא בשביל הפאן ואין מיליון שקלים למנצחים בסוף, הוא באיזשהו מקום רוצה לזכות, אז כמובן שנתנו הכל בשאיפה להגיע לסוף וגם לנצח. נתנו את הכי טוב שלנו שם, ומבחינתי, כל תוצאה שיוצאת - אני מרוצה".

איך היה עם השופטים?

"רותי נחמדה, מתוקה ומקסימה, אבל היא ואסף גרניט פחות בסגנון של האוכל שלנו. אנחנו מבשלות אותנטי מרוקאי, מלא בתבלינים ומלא בשמן, והם בסגנון יותר אירופי והטעמים היו להם קשים לעיכול. כמו שאני לא מתחברת לרגל קרושה, הם לא התחברו לחלק מהדברים שאנחנו הכנו".

אני יכול להסיק מזה שהם לא אהבו את מה שהכנתן.

"באחת המשימות היינו צריכים להכין אוכל שמצילים אותו, אז לקחנו חציל, מילאנו אותו בבשר והכנו מוסקה, ואת זה דווקא אהבו. אבל הם לא התעלפו על שום דבר שאמא שלי ואני הכנו".

התאכזבת?

"כן, אבל בעיקר בשביל אמא שלי. אני חייבת להודות שהמנה השנייה שלנו באמת היתה מזעזעת".

יש סיכוי שנראה אותך בעוד ריאליטי בקרוב?

"כרגע לא, אבל תלוי כמה ישלמו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר