אם ברקו לא רוצה להגיד כלום, בשביל מה צריך אותו?

לא מראיין ביביסטים, חרדים וגם לא מעוניין לספר על הפיצוץ עם אופירה - בשביל זה רשת תשלם מיליונים לאייל ברקוביץ?

לא ראינו אפילו דרדל'ה. ברקו בראיון. צילום: מתוך רשת 13

מה היתה צריכה מהדורת שישי המדשדשת של "רשת" יותר מראיון עם הטאלנט החדש והמסקרן "ברקו" כדי להביא סוף סוף ניצחון קטן ויפה לעיניים?

בראיון, שהסתמן כמו עוד חוסר יכולת לשחזר את ההצלחה מהזכיינית המתחרה, רשת לקחה את החלוץ הכי רעב בליגה ופספסה איתו מול שער ריק אפילו בשאלה הבסיסית - מה קרה בינו לבין אופירה? במהלך הראיון שערכה נטעלי שם טוב שפך בטעות הטאלנט את כוס הקפה שעל השולחן והציע בצחוק לקרוא בקפה, אבל גם בלי שהדבר נעשה קיבלנו ראיון חלש, דל ובעיקר פושר.

אחרי ארבעה חודשי מלחמה, שבהם הפה הגדול של התקשורת הישראלית לא על המסך, צופי "רשת 13" היו צריכים לקבל שוט חזק של ברקו, עם הרבה נוכחות ואפטר טייסט - בטח ובטח במחיר המופקע שהזכיינית שילמה עליו.

ראיון חלש, דל ובעיקר פושר. ברקוביץ' ונטעלי שם טוב, צילום: מתוך רשת 13

"אין סיכוי שאני הולך לריב עם בחור חרדי, ביביסט או ערבי באולפן", קישקש הברקו החדש. בהנחה שהוא לא מדבר על זה ששלושת אלה במילא לא מקבלים הזדמנות להשחיל מולו מילה, פספסה שם טוב הזדמנות לשאול אותו האם הוא מערבב אותנו טוב טוב עד שתשקע כל החארטה.

כשהכריז על עצמו שהוא הכי ימני שיש, שזה בילדותיות הברקואית לאהוב את המדינה, היה במקום לשאול אותו מה זה אומר לגבי סוגיות ימין ולראות אם הגופה המטאפורית שלו צפה בחלל החדר. כשהוא קרא "כל 120 הפוליטיקאים וגם בכירי הצבא צריכים ללכת הביתה", היה מקום לשאול האם רק הם צריכים לתלות את המפתחות, והאם אנשי תקשורת מפלגים וסכסכניים שקידמו אותם בטירוף צריכים להמשיך להופיע ולבחור עניבות.

עוד חוסר יכולת לשחזר את ההצלחה מהזכיינית המתחרה. ברקוביץ' בראיון, צילום: מתוך רשת 13

אבל מה שבאמת חיכינו לו היה קצת ג'וס לגבי הסכסוך עם אופירה אסייג. גם בגזרה הזו לא ראינו מברקו אפילו בעיטת דרדל'ה (אולי כדי להשאיר דלת פתוחה לזכיינית הבכירה) - ולמרות שהגדיר את עצמו כ"נתניהו אבל כזה שלא משקר", אפשר לדמיין שהפרידה ביניהם לא קרתה באמת על רקע של תחושת מיצוי מקצועית. מי שאיחל שנבחרת ישראל תפסיד כל עוד הושיבו אותו, רמחנא ליצלן, על הספסל בטוח לא סיים עשרות שנות זוגיות מוצלחות מלאות עשייה וכסף בגלל שחיפש שינוי אווירה.

אז בא לשכונה בחור חדש, אבל הבעיה היא שהוא לא הביא איתו את השכונה שרשת צריכה ממנו - טלוויזיה מסעירה שהיא לא יודעת לייצר. ואם גם מהטאלנט שנקנה במחיר מזראטי אי אפשר להוציא ראיון מעניין, כוסות קפה יעופו שם ממש בקרוב.

גילוי נאות: הכותב משמש לעיתים פאנליסט בערוץ 14 ובכאן 11

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר