"צועדים אל הלא נודע": הזוגות של "פקין אקספרס" נחשפים

הצמדים של פורמט הריאליטי החדש נפגשו להצצה ראשונה לתוכנית שתעלה ברשת 13 • "הם נזרקו באמצע קמבודיה עם דולר אחד בלבד, מזל שלישראלים יש הרבה חוצפה"

עוז זהבי: "אנחנו צועדים אל הלא נודע"

רגע לפני שיראו את עצמם על מסך הטלוויזיה נערכה הבוקר (שלישי) השקה של תוכנית הריאליטי החדשה "פקין אקספרס" שתעלה ביום ראשון, 11/2 ברשת 13.

במסגרת התוכנית יתמודדו תשעה זוגות במסע, שבמהלכו הם יעברו בין מספר מדינות, יחצו מעל 5,000 קילומטרים, ידרשו לבצע משימות קשות וכל זה ללא עזרה של ההפקה במציאת מקומות לינה, מזון או תחבורה. כל זאת כשלרשותם עומד דולר אחד ליום בלבד

עוז זהבי שמנחה את התכנית, הציג את הזוגות המשתתפים, שנאלצו להסתדר עם דולר אחד ביום, לאוכל, לינה ותחבורה. "הם פשוט נזרקו בבירת קמבודיה והתחילו שם עם מלא משימות ואתגרים. החום הוא היסטרי. צילמנו בעונה הכי חמה. הרבה כושר אלתור של ישראלים, אומץ, יוזמה וקומבינה. לישראלים יש את הסטייל שלהם". 

את חברי הקאסט מרכיבים מיטב ועילי, שני אחים מתוך שלישייה שמתחזקים מערכת יחסים לא פשוטה ובחרו להגיע ל"פקין אקספרס" ביחד כנגד כל הסיכויים.

הזוג המאוהב, עדן ואילנית, שעושות הכל ביחד, החליטו לצאת מאזור הנוחות שלהם. בני הזוג לירן וענת השאירו את הילדים בבית במטרה ברורה לקחת את המקום הראשון. "זו חוויה משוגעת, אי אפשר לדמיין אותה", אומר לירן. "זה מרוץ למשוגעים בלבד", אומרת ענת. "הייתי רעבה הרבה ימים". 

לירן וענת, פקין אקספרס: "כל שנייה זו סכנת חיים"

החברים הספורטאים רם וטל חיפשו להרגיש שוב את האדרנלין של התחרות,  האימא יפעת יחד עם הבן חן, חברות הנפש מעיין וחני, נילי וזוהר שנמצאים בזוגיות סבב ב' וגם הצמד המפתיע, איציק ושי, הגרוש של איילין לצד בן זוגה הנוכחי. 

"זו חוויה שאף אחד לא יכול להבין מה אתה עובר שם. לוקחים אותך לקצה", אומרות החברות הטובות לירון ומאיה.

לירון ומאיה, פקין אקספרס: "אף אחד לא יכול להבין מה אתה עובר שם"

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר