צפו: מתמודדת "הכוכב הבא" החליטה לבצע שיר של דואה ליפה - כך הגיבו השופטים

בפרומו חדש לפרק בריאליטי השירה של קשת 12 "הכוכב הבא", מגיעה מתמודדת שמעוניינת לבצע שיר של הזמרת הבריטית • "למרות שהיא אנטישמית", היא אומרת במעמד האודישן • משם התפתח בקרב השופטים דיון רציני בנושא

פרומו ל"הכוכב הבא". קשת 12

אולי לא הרעיון הכי טוב לשיר שיר של דואה ליפה בזמן מלחמה. אבל יש מי שהחליטה שאולי כדאי לה להסתכן ולנסות. באודישן שישודר הערב (רביעי) ב"הכוכב הבא", תבצע אחת המתמודדות שיר של הזמרת האנטי ישראלית והפרו-פלשתינית.

"ירד בעריכה", הגיב בהומור איתי לוי. "אולי לא הזמן הכי מדויק לשיר שיר שלה", אמרה לה רותם סלע. "למרות שבהתבטאות האחרונה שלה היא הייתה מעודנת יותר ובעד שלום בכל הצדדים", הוסיפה. "שתלך לחפש", הגיבה שירי מימון. המתמודדת הסבירה: "אני אוהבת את המוזיקה שלה". קרן פלס סיכמה: "אנחנו נתייחס למוזיקה".

דואה ליפה במט גאלה 2023, צילום: AFP

לאחרונה פרסמנו כאן כי המעריצים של דואה ליפה בעולם טוענים כי השיר "חרבו דרבו" מסית נגד הזמרת. כידוע, הלהיט של הצמד הישראלי נס וסטילה, שנכתב בעקבות האירועים המזעזעים של 7 באוקטובר, מכיל מילים היוצאות נגד אמניות ומפורסמות אחרות מתחומי התרבות והבידור הנחשבות פרו-פלשתיניות.

נס X סטילה - חרבו דרבו (Prod. By Stilla)

מעריצי דואה ליפה קראו בחשבונות השונים לשירותי הסטרימינג להחרים את השיר הישראלי "מתוך דאגה" למושא הערצתם, משום שלטענתם "השיר מעודד אלימות והסתה נגדה". הם התייחסו לשורות שחותמות את השיר: "כל כאלב ביג'י יומו, (מח)בלה חדיד, דואה ליפה, מיה ח'ליפה... כל היחידות בצה"ל באים לחרבו דרבו על הראש שלהם...".

מנתנאל מויאל, יחסי הציבור של הצמד נס וסטילה, נמסר בתגובה: "שמחים על השיח שהשיר מעורר ברחבי העולם. שכולם ידעו ויזכרו שאנחנו עם חזק, צבא וחזק והכי חשוב - כל כאלב ביג'י יומו".

 
 
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר