נשאר משותק בכיסא גלגלים: כוכב "הארי פוטר" בדוקו מעורר השראה על הכפיל שגילם את דמותו

השחקן דניאל רדקליף, שגילם את דמותו של הארי פוטר, יוצר סרט תעודה מרגש על חברו וכפיל הפעלולים שלו, שנפגע בעמוד השדרה בעת צילומי הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1", ומאז נשאר משותק • הפרויקט יופק על ידי רשת Sky הבריטית וחטיבת התעודה של HBO בשיתוף רדקליף עצמו • כל הפרטים

דניאל רדקליף בתפקיד הארי פוטר. צילום: איי.פי

דניאל רדקליף יוצר סרט תעודה על חברו הטוב וכפיל הפעלולים שלו, דיוויד הולמס, שנפגע בעמוד השדרה בעת צילומי הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות חלק 1", ומאז נשאר משותק ומרותק לכיסא גלגלים.

הסרט, "David Holmes: The Boy Who Lived" (משחק על כינויו של הארי פוטר כ"ילד ששרד"), יופק על ידי רשת Sky הבריטית וחטיבת התעודה של HBO בשיתוף רדקליף עצמו.

דניאל רדקליף, צילום: GettyImages

לפי התיאור הרשמי של הרשת, הפרויקט "יגולל את סיפור התבגרותו של דיוויד הולמס - מתעמל צעיר ומבטיח מאסקס, אנגליה - שנבחר להיות כפיל הפעלולים של דניאל רדקליף בסרט 'הארי פוטר' הראשון ("אבן החכמים" מ-2001; ד"פ), כשדניאל רק היה בן 11 (רדקליף כיום בן 34, ואילו הולמס בן 42).

"במהלך עשר השנים הבאות, השניים רוקמים ביניהם קשר בלתי ניתן להתרה, אבל תאונה טרגית בסרט הלפני-אחרון הופכת את דיוויד למשותק בשל פגיעה בלתי הפיכה בעמוד השדרה - והופכת את עולמו. כשדניאל וחבריו הפעלולנים (של הולמס) נרתמים לתמוך בדיוויד ובמשפחתו בזמנים הקשים שלהם, דווקא חוסנו הנפשי ורוחו המיוחדת של דיוויד מעניקים להם מקור אדיר של כוח והשראה".

הסרט יושק בערוץ התעודה של Sky ב-18 בנובמבר. בנוסף לראיונות אינטימיים עם הולמס, רדקליף, בני משפחה וחברים, ההפקה גם תכיל הצצות אל מאחורי הקלעים לפעלולים מסרטי "הארי פוטר" והפקות נוספות שבהן השתתף הולמס, לצד סרטונים אישיים שטרם נראו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר