עדיאל טויטו, מתמודדת בתוכנית "MKR המטבח המנצח", נרצחה

מתמודדת העונה השנייה של ריאליטי הבישולים הוגדרה כנעדרת מאז מתקפת חמאס על מסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים • כעת בני משפחתה התבשרו על הירצחה • "תודה שהיית חלק מהעולם הזה", ספדה לה חברתה, הזמרת שורטי

עדיאל טויטו. צילום: יוטיוב

סוף עצוב: מאז מתקפת הטרור של חמאס בשבת שעברה והיציאה למלחמת חרבות ברזל, עדיאל טויטו, מתמודדת העונה השנייה של "MKR המטבח המנצח", הוגדרה כנעדרת יחד עם ישראלים רבים נוספים שבילו במסיבת הטבע "נובה" ליד קיבוץ רעים. משפחתה חיפשה מידע והתראיינה לתקשורת, אך היום (שני) התבשרה על מותה.

שלומי גוזלן ועדיאל טויטו ב"MKR המטבח המנצח", צילום: קשת 12, טלי רוגב

חברתה הטובה, הזמרת שורטי (הילה ניסימוב) ספדה לה: "התפללנו לנס, אבל האל החליט שהוא רוצה אותך לידו. עכשיו נוחי על משכבך, עדיאל. תודה שהיית חלק מהעולם הזה".

בשיחה עם "ישראל היום" סיפרה ניסימוב על חברות שעמדה באתגרים רבים, ועל הכישרון המופלא של טויטו. "לעדיאל היה את הלב הכי ענק בעולם. היא הייתה הכי כיפית ואמיתית ואני לעולם לא אשכח את הלילות שלנו יחד, את הדברים שחווינו. היינו מאוד דומות. אני ועדיאל עברנו יחד תקופות מורכבות, החברות שלנו עמדה למבחן לא מעט פעמים, אבל לא משנה מה עברנו, אני חושבת שידענו תמיד שנהיה שם אחת עבור השנייה.

"היא הייתה שפית מוכשרת, מכורה ליצירה שלה, ידי זהב. היא אבדה ענקית לעולם הזה, ואלוהים כנראה רצה אותה לצידו. כל המדינה כרגע באבל, אבל הוא לא תמיד נקלט עד שזה קרוב אליך. אני כואבת ושבורה ואני אתגעגע לחברה שלי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר