"אין על זה מחילה": שי גולדן סילק פרשן מאולפן ערוץ 14

במהלך דיון שנערך באולפן, תנ"צ בדימוס דובי יונג כינה את שקמה ברסלר ואת אנשי המחאה "כוחות דאעש היהודיים" • בתגובה, גולדן ביקש ממנו לעזוב את השידור ואמר: "לא ניתן להשמיץ אף יהודי, זה מכוער בצורה מזעזעת. לא יקראו ליהודי נאצי ויישארו באולפן הזה"

שי גולדן מעיף מהאולפן פרשן שכינה את אנשי המחאה "כוחות דאעש היהודיים"

במהלך דיון שנערך היום (חמישי) באולפן ערוץ 14, תנ"צ בדימוס דובי יונג כינה את אנשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית "כוחות דאעש היהודיים". בתגובה, שי גולדן הוציא אותו מהאולפן ואמר: "אין על זה מחילה".

יונג אמר במהלך השידור "בשעה זו עובדים שקמה ברסלר ולהקתה, כוחות דאעש היהודיים". מגיש התוכנית, שי גולדן קטע את דבריו ואמר: "לא, זה לא יקרה. דובי, זה לא יקרה. אני מצטער, אני נאלץ לבקש ממך לצאת. לא בזמן מלחמה תקרא ליהודים דאעש. אני לא יכול לתת לך להמשיך לדבר. אני לא רוצה לראות אותך באופן אומר דברים כאלה על יהודים, אחרי שראינו מה דאעש עושה. זה מכוער בצורה מזעזעת. עכשיו שקמה ברסלר היא דאעש? בושה וחרפה".

תנ"צ בדימוס דובי יונג. אמירה מחרידה, צילום: צילום מסך ערוץ 14

בהמשך פנה למצלמה ואמר גולדן: "לא ניתן להשמיץ אף יהודי ואף ישראלי ואף חייל ואף איש שמאל. לא נשמיץ פה יהודים, בטח לא נקרא להם דאעש אחרי שראינו מה עשה דאעש. מי שלא מבין מה זה לקרוא היום ליהודי דאעש אז אין לו מקום באולפן הזה. לא יקראו ליהודי פה נאצי ויישארו באולפן הזה. אין על זה מחילה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר