"עיוות אידיוטי של מה שקרה שם": ג'רי סיינפלד יוצא להגנתו של ג'ימי פאלון

הקומיקאי הסביר מנקודת מבטו את השתלשלות האירועים האמיתית, לגישתו, שהביאה לתלונות לא מוצדקות מצד צוות התוכנית "דה טונייט שואו" נגד המגיש הוותיק

ג'רי סיינפלד. צילום: אי.פי

לאחר ההאשמות החמורות שהתפרסמו נגדו בסוף השבוע האחרון בתחקיר של מגזין הרולינג סטון על התעמרות בעובדים ויצירת סביבת עבודה רעילה, מנחה הלייט נייט "דה טונייט שואו" ג'ימי פאלון זוכה לתמיכתו של ג'רי סיינפלד ששמו עלה אף הוא בתחקיר.

ג'ימי פאלון מראיין את נשיא ארה"ב (ארכיון), צילום: אי.פי

לטענת שני מתלוננים בתחקיר, באחת התוכניות בהן התארח סיינפלד הוא היה עד להתנהגות מתעמרת של פאלון בעובד שפישל עם הכרטיסיות שהיו מיועדות לראיון. פאלון נזף ועלב בעובד לעיני סיינפלד, הצוות על הסט והקהל שישב באולפן, מה שייצר אווירה טעונה והביא את סיינפלד לבקש מפאלון להתנצל בפני העובד. "זה היה מאוד מביך", העיד העובד. "ג'רי (סיינפלד) אמר לפאלון שהוא צריך להתנצל וכמעט הפך את זה לבדיחה. זה היה רגע מאוד מוזר. המון אנשים היו שם, אז זה קצת קשה לשכוח".

צילום: אי.פי // התקווה של רשת NBC. ג'ימי פאלון,

"זה כל כך מטופש", הגיב סיינפלד באמצעות הודעה ששלח למגזין דרך נציגיו עם פרסום התחקיר. "אני זוכר את הרגע הזה באופן די ברור. הקנטתי את ג'ימי (פאלון) על איזו פאשלה שהייתה שם וכולנו התבדחנו על זה שזה כל כך נדיר שג'ימי יוצא מריכוז. זה לא היה מצב לא נוח בכלל. אני וג'ימי עדיין נזכרים בזה לפעמים וצוחקים. זה עיוות אידיוטי של מה שקרה שם", סיכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר