לאחר שנטען שתקף מינית מספר נשים: כוכב "ונסדיי" פוטר מהסדרה

על פי דיווח בבריטניה, גורם המקורב לפרסי היינס ווייט, שגילם את זווייר ת'ורפ, טוען כי השחקן לא ישוב לעונתה השנייה של הסדרה המצליחה • "הוא מעולם לא לקח חלק בכל המעשים השקריים שיוחסו לו, זו בושה וחרפה"

ג'נה אורטגה בסדרה "ונסדיי". צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

מספר חודשים לאחר שהועלו נגדו האשמות קשות על כך שתקף מספר נשים לאורך שנים, פרסי היינס ווייט, כוכב סדרת הלהיט של נטפליקס "ונסדיי", לא ישוב לעונתה השנייה, כך על פי דיווח שפורסם היום (שלישי) ב"דיילי מייל".

כזכור, נגד השחקן הקנדי בן ה-21, שכיכב בעונה הראשונה של סדרת הלהיט בתפקיד זווייר ת'ורפ, הועלו בחודש ינואר האחרון טענות על ידי מספר נשים, שהאשימו אותו בתקיפה מינית שהוא ביצע בהן לכאורה עם חבריו לפני מספר שנים.

"פרסי הוא בחור צעיר נפלא, וזו האמת", אמר מקורב לשחקן לאתר הבריטי. "הוא מעולם לא לקח חלק בכל המעשים השקריים שיוחסו לו, שמעולם לא נעשו להם כתבות המשך או שבוססו. הוא אדם מכבד ואדיב, שחקן מוכשר ומקצוען אמיתי. הוא מנומס תמיד לכולם, כולל לצוות שהוא עובד איתו ולמעריציו, שרובם הגדול נאמן לו, כפי שצריך להיות". אותו גורם הוסיף: "זו בושה וחרפה שנטפליקס פיטרה אותו מהסדרה, השמועות שקריות וזה פשוט לא בסדר".

היינס ווייט (מימין) לצדה של ג'נה אורטגה, ב"וונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל


הטענות נגד היינס ווייט הועלו לראשונה בטוויטר על ידי גולשת בשם Milkievich, שצירפה לציוץ שפרסמה את ההאשטאג #CancelPercy ("לבטל את פרסי" בתרגום מאנגלית, ע"ח), שהפנתה אצבע מאשימה כלפי הכוכב וחבריו, בטענה שאלה תקפו מינית נערות צעירות במסיבות ובאירועים חברתיים שבהם השתתפו. לדבריה, התנהגותו החלה כבר כשהיה בן 15, אז התגורר בטורונטו.

לאחר שהציוץ המקורי צבר חשיפה של יותר מ-10 מיליון משתמשים בטוויטר, עם עשרות אלפי לייקים ומאות תגובות, צצו סיפורים דומים נוספים מצדן של גולשות, שטענו כי גם הן היו קורבנות למעללי השחקן וחבריו. לא לקח זמן רב, וברשת הופצה עצומה הקוראת להחרימו מהעונה החדשה של הסדרה ולפתוח בחקירה נגדו.

הטריילר ל"ונסדיי" // באדיבות נטפליקס ישראל

אחרי חודשים של שתיקה, ביוני האחרון בחר היינס ווייט להתייחס לראשונה לסוגיה בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שם יש לו כמעט 4 מיליון עוקבים, וכינה את המידע שהופץ עליו כ"קמפיין שקרי של מידע מסולף". אביו של הכוכב, הבמאי-שחקן ג'ואל תומאס היינס, הגן על בנו, והתעקש כי מדובר בהאשמות שקריות המונעות מתרבות של פחד מצד אלה החוששים לדבר ולצאת להגנת הבן שלו, מהפחד שהזעם יופנה אליהם. "אם תמיכה ציבורית לבן האדיב, העדין והמוכשר בטירוף שלי פירושה שאני משליך עצמי לזאבים, כך יהיה", הצהיר.

מנטפליקס לא פורסמה הודעה רשמית בעניין הפיטורים לכאורה, אך לפי דיווחים, רשת הסטרימינג טוענת כי בשל שביתת התסריטאים והשחקנים המתמשכת, עוד לא התקבלו החלטות בנוגע לליהוק לקראת העונה הבאה של "ונסדיי", בה מככבת ג'נה אורטגה.

"בושה וחרפה". היינס ווייט ב"וונסדיי", צילום: נטפליקס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר