אחרי שתי עונות בלבד: הסדרה המדוברת מבוטלת

"איך פגשתי את אבא", סדרת הבת של התוכנית המצליחה "איך פגשתי את אמא", יורדת מהמסך למרות הבאזז והעניין סביבה

"איך פגשתי את אבא". צילום: יח"צ

למרות הבאזז וסדרת האם (תרתי משמע) המצליחה וזוכת הפרסים "איך פגשתי את אמא", הסדרה "איך פגשתי את אבא", ששודרה ברשת הסטרימינג הולו מבוטלת אחרי שתי עונות בלבד.

"איך פגשתי את אבא" הוא סיטקום אמריקאי בכיכובה של הילארי דאף ("ליזי מקגוויר", "סיפורה של סינדרלה") שנוצר על ידי אייזק אפטאקר ואליזבת ברגר ("החיים עצמם") כסדרת המשך עצמאית לסדרה המצליחה זוכת האמי "איך פגשתי את אמא" שרצה במשך תשע עונות ו-208 פרקים בין השנים 2005 ל-2014 בכיכובם של ניל פטריק האריס, קובי סמולדרס וג'ייסון סיגל ועקבה אחר קבוצת חברים במנהטן.

"איך פגשתי את אבא", צילום: יח"צ

במרכזה של הסדרה דמותה של סופי (בגילומה של דאף), צלמת בת 30 המתגוררת בניו יורק וכמו רבים מבני דורה מחפשת את אהבת האמת שלה בעידן האפליקציות. הגרסה המבוגרת שלה המספרת את סיפורה (אם תרצו, המקבילה הגברית לשחקן המנוח בוב סאגט שהיה הקול מאחורי דמות האב בסדרה "איך פגשתי את אמא") היא שחקנית "סקס והעיר הגדולה" במיל' קים קטרל. לצידן של השתיים מככבים גם כריס לואוול ("ורוניקה מארס") , פרנסיה ראסייה ("סודות ההתבגרות", "שומרת סוד") וטום איינסלי ("רויאלס").

"איך פגשתי את אבא", צילום: יח"צ

ב-11 ביולי 2023, אחרי שתי עונות ו-30 פרקים, שודר הפרק האחרון בעונה השנייה מבלי שנחשף עם מי החליטה דמותה של סופי (בגילומה של הילארי דאף) להביא ילד לעולם. סיבת הביטול הרשמית לא נמסרה נכון לעכשיו, אך היא מגיעה בהמשך לביטול סדרה נוספת בהולו "קתרינה" בכיכובם של אל פנינה וניקולס הולט שבוטלה לאחר שלוש עונות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר