זה קורה: סדרת המשך ל"איך פגשתי את אמא"

שבע שנים אחרי שהסדרה הקומית הפופולרית ירדה מהמסך - בשירות הסטרימינג HULU עובדים על ספין אוף, ויש כבר כוכבת

צילום: אי.פי // כוכבי "איך פגשתי את אמא"

שבע שנים אחרי שירדה מהאוויר הסדרה הקומית "איך פגשתי את אמא" - סדרת ההמשך שלה בדרך למסך.

"איך פגשתי את אמא" רצה במשך תשע עונות בשנים 2014-2005 בכיכובם של ניל פטריק האריס, קובי סמולדרס וג'ייסון סיגל, והיא עקבה אחר קבוצת חברים במנהטן. אחר מהחבורה, טד מוסבי (ג'וש רדנור), בעצם מספר לשני ילדיו הקטנים כיצד הכיר והתאהב באמא שלהם, מבלי שזהותה ידועה, ותוך כדי כך העלילה מתנהלת בציר זמן מקביל. החשיפה של מיהי האמא הגיעה רק בפרק האחרון בהחלט של הסדרה.

סדרת ההמשך החדשה תיקרא "איך פגשתי את אבא" ותגולל עלילה הפוכה: אמא שמספרת לילדיה כיצד הכירה את אביהם. מרכז ההתרחשות יהיה סביב קבוצת חברים בימינו אנו, ואת הסדרה תוביל השחקנית הילארי דאף, מי שפרצה בצעירותה בסדרת הנוער של ערוץ דיסני "ליזי מקגווייר" שם כיכבה בתפקיד הראשי בשתי העונות של הסדרה ובסרט הקולנוע שיצא בהמשך. 

הסדרה "איך פגשתי את אבא" הוזמנה לעונה בת עשרה פרקים והיא תעלה בספקית הסטרימינג האמריקנית Hulu, שבה משודרות סדרות כמו "סיפורה של שפחה" ו"ראמי".

תככב בסדרה החדשה. הילארי דאף// צילום: אי.פי
תככב בסדרה החדשה. הילארי דאף// צילום: אי.פי
ב-2013, לפני ש"איך פגשתי את אמא" ירדה מהמסך, החלה עבודה על ספין אוף בכיכובה של השחקנית-במאית גרטה גרוויג ("ליידי בירד, "נשים קטנות"). פרק פיילוט כבר צולם, אך לא התקבל באהדה ברשת CBS. על אף שהוצע ליוצרים לצלם מחדש את הפיילוט - הם סירבו וניסו למכור את הסדרה לרשתות אחרות, אך ללא הצלחה.

הסדרה הקומית נחשבה לאחת הקומדיות הפופולריות בשנות האלפיים עם רייטינג ממוצע של תשעה-עשרה מיליון צופים מדי שבוע, ושיא של 13 מיליון צופים בפרק הסיום - ששודר במרץ 2014. לאורך השנים היא זכתה בעשרה פרסי אמי בקטגוריות הטכניות, וקטפה מועמדות אחת בקטגוריית הסדרה הקומית הטובה. 

הסדרה גם סימנה את הקאמבק של ניל פטריק האריס, יותר מעשור אחרי שפרץ בסדרה "דוגי האוזר" כנער. על תפקידו בסדרה כבארני סטינטון הרווק ההולל והמגונדר היה האריס מועמד פעמיים לפרס גלובוס הזהב וארבע פעמים לאמי. טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר