לאחר ארבע עונות: "קופה ראשית" חושפת את מה שכולנו חיכינו לו

לאחר פרקים רבים בסדרה המצליחה, נחשף המיקום המפורסם והידוע אליו נוהגות הדמויות לצאת לאכול בארוחת הצהריים • צפו

הצצה לפרק של "קופה ראשית". באדיבות כאן 11

אחרי ארבע עונות מצליחות של סדרת הלהיט "קופה ראשית", תוכנית המוקומנטרי הפרועה והאהובה של כאן 11, נחשף המקום בו אוכלים עובדי "שפע יששכר".

מדובר בגריאני, האיש אליו יוצאים כוכבה, ניסים, אנטולי ואסתי (ולפעמים גם ראמזי) על מנת ליהנות מהפסקת אוכל מלווה בטוסט המפורסם והנודע (כוכבה לפעמים יוצאת אליו גם כשהיא לא בהפסקה).

קרן מור בסט הצילומים של "קופה ראשית", צילום: עמי שומן

בהצצה שנשלחה לתקשורת על ידי כאן 11, נראים כוכבה, ניסים ואנטולי מבלים בבית העסק של גריאני (אותו מגלם השחקן הוותיק והמוערך אלברט אילוז בתפקיד אורח), ומספרים לשינקין על המנה שהם מזמינים אצלו בנוהל.

גריאני נחשב למוסד על ידי עובדי "שפע יששכר" זה ארבע עונות, כשכבר מהעונה הראשונה שם המקום הוזכר על ידי הדמויות בפרקים רבים. לאחר שכבשה קהל מעריצים, קטפה שלל פרסים וזכתה בתואר "סדרת פולחן" ממנו היא נהנית מאז הושקה בערוץ החינוכית בשנת 2018, "קופה ראשית" תסיר את מעטה המסתורין, והצופים יוכלו להתלוות בפעם הראשונה אל הדמויות הצבעוניות והאהובות ולהתוודע אחת ולתמיד למקום בו הן יושבות כדי ליהנות מאוכל וקצת אוויר טוב ובעיקר כדי להתפרק מעול ניהולה של שירה שטיינבוך (הלוא היא "הפצלוחה", כפי שמכנה אותה כוכבה).

נועה קולר בסט הצילומים של "קופה ראשית", צילום: עמי שומן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר