ב"בואו לאכול איתי" הזדעזעו מהאמירה נגד קהילת הלהט"ב, אך מה לגבי היחס שקיבל המתמודד החרדי?

האמירה החשוכה של המתמודדת שאמרה: "לסבית זה מגעיל וגיי דוחה אותי", זכתה לגינויים מכל צידי השולחן והובילה להתפרצות של זעם כלפי תאגיד השידור • איש לא התרגז מהיחס הצונן והמשפיל שספג המתמודד החרדי מיתר המשתתפים

הקהל בוחר ממה להזדעזע, "בואו לאכול איתי". צילום: כאן 11

סצנה שהרגיזה את צופי "בואו לאכול איתי": משתתפת מבוגרת וסופר־שמרנית הכריזה ש"לסבית זה מגעיל, וגיי דוחה אותי. אני לא סובלת". אמירה חשוכה שיצאה מהנורמה, ולפיכך זכתה מיד לגינוי תוקפני מצד כל יושבי השולחן. בעקבות השידור התפוצץ האינטרנט מזעם, נשמע כעס כיצד האמירה לא נחתכה בעריכה, ובתאגיד מיהרו להבהיר כי מדובר בדעה של אישה אחת בלבד.

סצנה שלא הרגיזה אף אחד: בערך חמש דקות קודם לכן, נכנס לחדר אדם חרדי שזכה ליחס צונן, מקטין ומשפיל משאר המשתתפים. קטלגו אותו, החליטו בשבילו מי הוא, מה מנהגיו ומה השקפת עולמו, ולא הסכימו לשבת לידו בשולחן. רק אחרי שפתח את פיו, והתגלה כי איננו מה שחשבו שהוא, לפתע היחס כלפיו השתנה בבת אחת. אף אחד לא כתב על זה פוסט, אבל אם החרדי היה אומר משהו מקומם על להט"ב - כולם היו זועקים.

הקטע מעורר המחלוקת מ"בואו לאכול איתי". באדיבות כאן 11



חוזקה של "בואו לאכול איתי" כתוכנית ריאליטי היא בדמויות האקסטרווגנטיות שהיא מלהקת ומביאה להן זמן מסך. אחד מגיש אוכל שמצא בזבל, אחר יזרוק הערות סקסיסטיות על נשים, מישהי תודיע כי היא נגעלת מלסביות, ומישהו אחר לא יבין צמחונים וטבעונים. אתם, כצופים, בוחרים ממה להתרגז וממה לא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר