אחרי הדברים שאמר על המבצע בג'נין, אמיר חורי מייצר סערה נוספת

בעמודים הרשמיים ברשתות החברתיות המקדמים את הסדרה "שמים אדומים" בכיכובו של השחקן, הצטברו תגובות רבות שקראו להחרים את התוכנית ואת הערוץ בו היא משודרת • רשת 13 בתגובה: "אמיר חורי הוא אדם פרטי ודעותיו לא משקפות את עמדת הערוץ"

אמיר חורי, מאור שוויצר ואנני שפירו ב"שמים אדומים". צילום: אייל צרפתי

בהמשך לסערה שחולל השחקן אמיר חורי כששיתף בתחילת השבוע סטורי בעמוד האינסטגרם שלו על פעילות צה"ל בג'נין, רשת 13 והסדרה "שמים אדומים" בה הוא לוקח חלק סופגים מתקפה קשה ברשתות החברתיות כולל קריאות לחרם.

"שמים אדומים" - טריילר. באדיבות רשת 13

כזכור, ביום שני האחרון בעיצומו של מבצע "בית וגן" בג'נין, בחר חורי לשתף סרטון גרפי של הפעילות הצבאית במקום כשהוא מוסיף באנגלית את הכיתוב: "ג'נין תחת מתקפה קשה". הסטורי הפך תוך דקות למוקד לסערה, כשחורי סופג מתקפה קשה של תגובות ברשת.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by רשת 13 (@reshettv)

לצד ירידה חדה במספר העוקבים של חורי ברשתות בימים האחרונים, עמודי האינסטגרם והפייסבוק של רשת 13 בה משודרת הסדרה המדוברת "שמים אדומים" בהשתתפותו, התמלאו בתגובות קשות וזועמות כשגולשים רבים קראו להחרים לא רק את חורי אלא גם את רשת והסדרה.

"ערוץ 13 אין מה לצפות", כתב גולש בפוסט לקידום הסדרה בעמוד של רשת בפייסבוק. "לא מגיע למאור ולזדה", הוסיף על הקולגות של חורי בסדרה, "אבל כשיש תומך טרור בהפקה אין מה לראות. הבחור צריך להתנצל ומהר אחרת תאבדו עוד רייטינג". "מאז הפרסום, כל היום אני רואה פרסומים על 'שמים אדומים'. יאללה, שחררו, החרימו את הסדרה", דרשה גולשת אחרת כשעשרות נוספים מחזקים את דבריה.

אמיר חורי ואלונה סער, צילום: יוטיוב

"להחרים את הסדרה", "מי שמכבד את עצמו שלא יצפה בסדרה הזו שמעסיקה תומכי מחבלים ושונאי ישראל", "עם שחקן כזה צריך להחרים את הסדרה הזו", קראו גולשים נוספים.

"יש לכם וירוס בתוך הסדרה. תבעטו אותו החוצה ואז יהיה באמת במה להתגאות", הוסיף גולש. "תשלחו את הפרס לג׳נין ביחד עם אמיר חורי ואלונה סער (בת זוגו לשעבר של חורי שיצאה להגנתו בעקבות המתקפה שספג; ע"ח) אם בא לה להצטרף אליו", הציע גולש אחר בכעס.

"פשוט מביך שזה אפילו לא מעניין אתכם ההתבטאות של השחקן הראשי. זה ממשיך באיך שאתם מוצאים את צה״ל אכזרי ולא ערכי ומנגד את המחבלים כ'מסכנים' ושהם כביכול רק מגנים על עצמם. לנו זה כן אכפת ותראו את זה בעצמכם עם הרייטינג שאתם יכולים לשכוח ממנו", הבטיח גולש אחר לקברניטי הערוץ.

"למה לראות סדרה שמהללת התנהגות של מחבלים, הופכת את המאבק שלהם ללגיטימי, ואותנו לכובשים? איך בכלל אפשר לראות דבר כזה? למה אנשים נותנים לזה יד? תתעוררו כבר", דרשה גולשת נוספת. "לא רואים יותר את הסדרה וגם את הערוץ בזכות השחקן הראשי שלכם". "תתביישו לכם. להציג סדרה עם 'אדם' שחי במדינה הזו, מתפרנס על חשבוננו ועוד יורק לכולנו בפרצוף בלי בושה. מחרימה את הערוץ שלכם", סיכמה גולשת.

יצוין כי כמה שעות לאחר שפרצה הסערה, חורי הוסיף הבהרה בסטורי נוסף: "שיהיה ברור: אני תמיד נגד אלימות מכל צד שהוא, ותמיד בעד אנושיות וזכות האדם לקבל טיפול רפואי".

אלונה סער ב"המפקדת", צילום: כאן 11

מרשת 13 נמסר בתגובה: "אמיר חורי הוא אדם פרטי שהביע את דעתו הפרטית בנכסים הדיגיטליים הפרטיים שלו. התבטאויותיו אינן משקפות בשום צורה ואופן את עמדת רשת".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר