"נולדתי מוכנה לביקורת": נרקיס מספרת על ההחלטה להשתתף ב"רוקדים עם כוכבים"

הזמרת תשתתף בעונה החדשה של התוכנית שתעלה בקשת 12, ולראשונה בפורמט הישראלי תרקוד עם אישה • "התייעצתי עם ההדרכה הרוחנית שלי וקיבלתי אישור", היא אומרת • על הביצועים ברחבה: "הבאתי מהבית את הגרוב, ויראו את זה"

נרקיס. "המגבלות היחידות היו מבחינת הבגדים". צילום: שי פרנקו

אחת המשתתפות המסקרנות בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", שתעלה הערב בקשת 12, היא הזמרת נרקיס, שבשל מגבלות הלכתיות תרקוד יחד עם הרקדנית מישל ריאבוי, שרקדה בעונה הקודמת יחד עם רותם כהן.

"כשפנו אלי מההפקה אמרתי להם שאני לא שוללת בכלל, אבל אני מבינה שזה משהו שאני צריכה לבחון אותו מהרבה סיבות, ולא רק מהבחינה הדתית - גם מבחינת היכולות, הזמנים והנכונות שלי לעשות דבר כזה", היא אומרת.

זו היתה התלבטות מורכבת?
"התלבטנו המון זמן, עד שיום אחד היתה לי הופעה באילת והתקשרו אלי להגיד שהם חייבים תשובה. עשינו שיחת ועידה כל הצוות, ומי שחתם על האישור הסופי זו ההדרכה הרוחנית שלי (הרב שלה, ע"ס). ברגע שהוא נתן לי אישור, יצאנו לדרך".

משתתפי העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" ב"NAMEL - מקום לאירועים", צילום: אורטל דהן

איך הרב שלך הגיב לרעיון?
"סיפרתי לרב שלי שזו תחרות ריקודים, שאני ארקוד עם בת ושזה משהו אחר וחדש והם ישמרו על הערכים שאני מייצגת. יש לי את הדרך שלי, את המסע שלי ואת ההדרכה הרוחנית שאני בטוחה בה, ואם אמרו לי כן אני הולכת על זה".

אני מניח שיהיו ביקורות על המהלך הזה, את מוכנה לזה?
"אני נולדתי מוכנה לביקורת. כל דבר שאני עושה שהוא יוצא דופן, הוא פתוח לדיונים ולשאלות ולתהיות. אני חיה את זה, ואני גם מבינה את זה. אני חושבת שהיום זה תלוי בן אדם, וגם התקופה היא אחרת. אני מאוד עובדת עם האינטואיציה, ואני במערכת יחסים עם הקב"ה ומבחינתי זה לא זה או זה. לא מזמן הייתי באודישן מאוד חשוב למשחק ושאלתי את הרב שאלה, וקיבלתי תשובה שלילית וירדתי מהתפקיד הזה. צריך לדעת גם לקבל את ה'לא' ולהקשיב לזה".

מה לגבי הלבוש?
"המגבלות היחידות היו מבחינת הבגדים עצמם, כי העיצובים של הרקדנים והרקדניות לא צנועים, אבל ההפקה עצמה וגם בת הזוג שלי מישל שמרו על זה אפילו יותר ממני. הכל היה שמור ומוקפד. חוץ מזה הכל היה פתוח והלכתי על זה ביג טיים".

ריקוד זה משהו שדיבר אלייך קודם?
"אני באתי מהבית עם הגרוב שלי ואני זזה ורוקדת על הבמה, אבל העולם של הריקודים הסלוניים חדש לי. נפתח בפניי עולם חדש, אבל יש לי את הסוואג שלי ויראו את זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר