השאלה הנדושה בהיסטוריה: האם גבר ואישה יכולים להיות חברים?

שווה לצפות ב"אפלטוני" בכיכובו של סת' רוגן באפל טיוי רק כדי לראות כיצד נראה שלב המעבר של אחד האנשים הכי קולים בהוליווד, רגע לפני שהוא הופך לטרחן מזדקן

"אפלטוני". צילום: אפל טיוי

סת' רוגן עובד כבר שנים בלהיות קוּל. זו עבודה לא קלה, שמסתבכת כשמזדקנים. גם הדמות שרוגן מגלם בסדרה החדשה שלו, "אפלטוני" (אפל טיוי), חושבת שהיא קולית, אבל בו בזמן מוטרדת מאוד מהרגע שבו הפתטיות תאפיל על הקוליות שלה.

"אפלטוני", צילום: אפל טיוי

בגיל 41 רוגן נמצא על הקו הדק של חילופי הדורות, על הטשטוש העדין שבין הפתטיות לקוליות, אך עדיין ממשיך לעשות אותו הדבר - עכשיו בטלוויזיה.

בסדרה הקומית החדשה הוא משתף פעולה עם רוז ביירן (שכיכבה לצידו בסרט "שכנים"), ומשתמש בוויכוח הכי מאוס בתרבות האנושית - האם גבר ואישה יכולים להיות חברים אפלטוניים? -  כדי לייצר סדרה זורמת על משבר גיל כלשהו, על מערכות יחסים, על נישואים והתבגרות.

"אפלטוני", צילום: אפל טיוי

שווה לצפות ב"אפלטוני" רק כדי לראות כיצד נראה שלב המעבר של אחד האנשים הכי קולים בהוליווד, רגע לפני שהוא הופך לטרחן מזדקן.

"אפלטוני", אפל טיוי

‪● ● ●‬

לקראת שידור: הרבה סדרות טלוויזיה התרסקו בפרק הסיום שלהן, אך המקרה של "יורשים" נדמה יוצא דופן. הדרמה המופתית על משפחת רוי הוכיחה במשך ארבע עונות כי היא מסוגלת להשפריץ מאסטרפיס אחרי מאסטרפיס, לפזר טוויסטים מפתיעים בין עלילות מחושבות ולספק עשרות רגעים עוצרי נשימה. אז מה כבר הבעיה שלה לעשות לנו פרק סיום בלתי נשכח?! הלילה הסתיימה הסדרה.

"יורשים", צילום: HBO

הפרק האחרון ממתין לנו מהבוקר ב-VOD הביתי, וממחר לא יהיה עוד פרק חדש של "יורשים" לצפות לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר