אין כניסה: נטפליקס חוסמת את האפשרות לשתף סיסמאות

הותקלתם: חברת הסטרימינג הודיעה שתנסה לגרום למשתמשיה להפסיק לחלוק את החשבון עם חברים שלא גרים איתם באותו הבית או שתחייב אותם בתשלום נוסף

נטפליקס. צילום: רויטרס

ענקית הסטרימינג הכריזה כי לא תאפשר יותר למשתמשים שאינם חלק מאותו משק הבית לחלוק בחשבון ותגבה תשלום נוסף במידה ויעשו כן.

בדיוק כמו שג'ואי מ"חברים" הכריז כי הוא מסרב לחלוק באוכל שלו, לנטפליקס נמאס ממשתמשים שמנסים לחסוך עלויות וחולקים את הסיסמה לחשבון שלהם עם מי שאינם חולקים עימם משק בית.

נטפליקס, צילום: יח"צ

בהודעה שפורסמה אתמול באתר הרשמי של החברה וכוונה למשתמשים בישראל, נכתב כי החשבון מיועד לשימוש על ידי משק בית אחד, כשבפועל זה אומר כי כל מי שמתגורר במשק הבית יכול להשתמש בחשבון הנטפליקס מכל מקום שבו הוא נמצא - בבית, בדרכים או בחופשה ולנצל את היתרונות שמציעה החברה.

במידה והמשתמש הראשי ירצה לשתף את החשבון עם מי שאינו חולק עימו משק בית, התענוג יעלה למשתמש הנוסף 16.90 שקל בחודש, כשנכון לעכשיו טרם ברור אם הרשת תבחר לנתק באופן מיידי משתמשים שאינם משלמים.

אין יותר שיתוף סיסמאות // צילום: אי.אף.פי, צילום: אי.אף.פי

למרות הדרמטיות שבמהלך, הוא אינו מגיע כהפתעה מוחלטת לאחר שכבר בשנה שעברה הצהירה ענקית הסטרימינג כי בכוונתה להילחם בתופעת שיתוף הסיסמאות על ידי משתמשים וזאת על רקע ההאטה בצמיחה שלה, הירידה ברווחים ובמספר המנויים והתחרות העזה בשוק הסטרימינג עם כניסתן של חברות חדשות דוגמת דיסני פלוס לתמונה.

לטענת החברה שלה כ-230 מיליון משתמשים, 100 מיליון משקי בית ברחבי העולם צופים בתכני הרשת מבלי לשלם והדבר משפיע על היכולת שלה להשקיע בתכנים.

השקת המהלך בישראל ובמקביל גם בארצות הברית, מגיעה לאחר שבפברואר האחרון התוכנית כבר יושמה במספר מדינות ביניהן פורטוגל, קנדה, ניו זילנד וספרד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר