"סדרה מטרידה ומערערת במיוחד": נטפליקס מטלטלת את הצופים

דרמה קומית חדשה שעלתה לרשת הסטרימינג הפופולרית יוצרת באזז אימתני ברשת, כשרבים משווים בין מורכבותה לזו של סדרת האיכות "הלוטוס הלבן" של HBO

"Beef", צילום: נטפליקס

עוד שבוע, עוד סדרה חדשה עולה בנטפליקס ויוצרת באזז. הפעם מדובר באחת מעוררת אי נוחות אפילו ביחס לסדרות אחרות שעלו לאחרונה בפלטפורמת הסטרימינג הפופולרית.

הקומדיה החדשה מבית נטפליקס. "Beef", צילום: נטפליקס

הסדרה החדשה, שזכתה לשם "Beef", הגיחה בשבוע שעבר ורבים כבר ממהרים לכנות אותה "התוכנית הטובה ביותר בטלוויזיה". הם, כמובן, מגזימים, אך מדובר בהחלט בסדרה בולטת בים של תוכן, ויש שיטענו אף מטרידה במיוחד.

"Beef" היא דרמה קומית בכיכובם של סטיבן יאן ואלי וואנג. השניים מגלמים צמד זרים שגורלם נקשר לאחר מריבה בכביש, שמדרדרת לשלל שפלים ואשר משתלטת על חייהם. בתיאור הסדרה של נטפליקס נכתב: "דני הוא עובד צווארון כחול שמתקשה במציאת מקומו בעולם. איימי היא אישה שבנתה את עצמה, בעלת משפחה נהדרת. כולם יכולים לחוות יום רע, אך מעטים מאפשרים לצופר של רכב להפוך למרדף מכוניות במהירות גבוהה. במהלך עשרת פרקי הסדרה, הסכסוך של דני ואיימי מידרדר למחוזות האובססיה. הרצון בנקמה לא רק שמעסיק אותם, הוא גם משתלט על חיי אהוביהם".

סנסציה חדשה? "Beef", צילום: נטפליקס

עם עלייתה לשידור ב-6 באפריל, הפכה הסדרה ללהיט מידי, כשרבים מצופיה פנו לרשתות החברתיות כדי להכריז שמדובר במוצר הטלוויזיוני הטוב ביותר שיצא השנה, אם לא אי פעם. "אולי הסדרה הטובה ביותר שצפיתי בה", נכתב באחד מני ציוצים רבים של צופים. ללא ספק אחת התוכניות המרתקות, שמתארת את מורכבויותיהם ההרסניות של שני אנשים", נכתב בתגובות אחרות.

מתוך "הלוטוס הלבן", צילום: באדיבות yes

אחרים ברשת הוסיפו לדבר בשבחיה, ויש מי שציין גם את פס הקול של הסדרה כמוצלח במיוחד. בנוסף היא הוגדרה כסדרה מרעננת במיוחד בנוף הסדרות הקיימות ברשת, והושוותה לעונתה השנייה של "הלוטוס הלבן" (שלאחרונה נחשף הלוקיישן בה תצטלם עונתה השלישית) אשר נחשבה להצלחה אדירה. אף יש שטענו כי מדובר בסדרה הראשונה של נטפליקס מזה שנים שאיכותה עומדת בתו התקן האיכותי של רשת HBO.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר