כוכב השביט: הכל על קרן מור ו"קופה ראשית"

השחקנית והקומיקאית האהובה והמוערכת חוגגת יום הולדת, וזהו הזמן לחגוג יחד איתה את הדמות הפרועה ביותר שאי פעם גילמה: כוכבה שביט

קרן מור ככוכבה שביט על סט הצילומים של "קופה ראשית" , צילום: עמי שומן

תגידו מזל טוב לקרן מור, השחקנית המוערכת שאתמול (שבת) חגגה 59 שנים ו-36 שנות יצירה בתיאטרון, בקולנוע ובטלוויזיה. היא כיכבה בשלל סרטים, סדרות והצגות תיאטרון לאורך הקריירה רבת השנים שלה ופרצה למיינסטרים כקומיקאית וסאטיריקנית מחוננת ב"החמישייה הקאמרית" ב-1993.

קרן מור ודב נבון בטקס פרסי אופיר לטלוויזיה 2021, צילום: גדעון מרקוביץ

אך לכבוד יום הולדתה, אנחנו מקדישים כמה מילים לדמות הקאלט שלה בלהיט של כאן 11, סדרת המוקיומנטרי "קופה ראשית".

מדובר בקופאית כוכבה שביט, כמובן – אולי הדמות האהובה ביותר בסדרת הפולחן של התאגיד, שהחלה בכלל בחינוכית ורק בעונתה השנייה עברה לכאן 11.

למי שלא בקיא בדמותה הפרועה בסדרה, כוכבה היא קופאית עצלנית, שחצנית, נקמנית (שאף משתמשת באפליקציית נקמות מיוחדת), צעקנית וסוציופתית הנוטה ואוהבת במיוחד לריב ולהתווכח עם לקוחות "שפע יששכר" יבנה, הסניף המפורסם של רשת הסופרים בו היא עובדת. היא הנמסיס המושבעת של הלקוח אמנון טיטינסקי (הלוא הוא דב נבון, שאף כיכב לצידה ב"החמישייה הקאמרית").

קרן מור ככוכבה שביט ב"קופה ראשית", צילום: עמי שומן

כוכבה היא חברה טובה של ניסים ואנטולי ואוהבת למתוח יחד איתם את צוות העובדים בסופר, כולל את המנהלת (אותה היא מכנה בשנאה יתרה "הפצלוחה") שירה שטיינבוך.

כוכבה היא גרושה ואם לארבעה. במהלך הסדרה עד כה, היא חשפה את שמותיהם של שלושה מילדיה: ג'סיקה, קו-סיטל ואוצר (שהתחתן עם בחיר ליבו, גון, בעונה השלישית של הסדרה). במהלך אותה עונה הפגינה כוכבה הומופוביה נוכח זוגיותם של בנה ובן זוגו, אולם לבסוף קיבלה בלית ברירה את בחירתו להינשא לגבר ואף נראה לבסוף שהצליחה למצוא גם אושר במעמד האיחוד החגיגי בין השניים.

קרן מור על סט צילומי העונה הרביעית של "קופה ראשית", צילום: עמי שומן

יודעי דבר מספרים כי מור מחשיבה את כוכבה שביט לדמות האהובה ביותר שהיא אי פעם גילמה. העונה החדשה של "קופה ראשית" צפויה לעלות בכאן 11 ב-26 באפריל, ונראה כי כוכבה תמשיך להיות כוכב השביט הבלתי מעורער של סדרת הקומדיה הפרועה והאהובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר