מורבידית, אפלה וצינית: אתם תיהנו מהסדרה הזו

אז נכון ששאר בני המשפחה נדחקו לשוליים ואת הבמה מקבלת הבת המתבגרת, אבל "וונסדיי" של נטפליקס, פריקוול ל"משפחת אדמס" המובל על ידי טים ברטון המוערך וג'נה אורטגה שעושה עבודה מצוינת, תבטיח לכם הנאה לא מבוטלת אם אתם מחובבי המשפחה הביזארית והאיקונית

"וונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס

ל"וונסדיי" יש את כל הכלים לספק עניין ראשוני. מוביל אותה הבמאי המוערך טים ברטון, שביים מחצית מפרקי הדרמה החדשה של נטפליקס, שהיא בעצם קאמבק של "משפחת אדמס" האייקונית - זיכיון שקיים כמעט מאה שנה והתפתח מקומיקס לסדרות מצוירות ואז לסרטים שוברי קופות. כעת יצאה סדרת פריקוול, והיא מורבידית, מקברית וצינית כמיטב המסורת.

שאר בני המשפחה הוזנחו. "וונסדיי", צילום: VLAD CIOPLEA/ NETFLIX

הסדרה מבוססת על ילדת המשפחה, וונסדיי, כשלצידה הסייד קיק "דבר" (כף יד קטועה). יש תפקיד קטן לכריסטינה ריצ'י, ותפקיד עצום לג'נה אורטגה שנכנסת לנעליה ומגלמת וונסדיי מתבגרת וקודרת בצורה מהפנטת וסוחפת. כשעל כתפיה מונחת כל הסדרה פלוס המורשת האדמסית - זה מרשים.

הסייד קיקי. "דבר" ב"וונסדיי", צילום: באדיבות נטפליקס

חובבי משפחת אדמס ימצאו בה ים גותי של אימה ואפלה, ויתאכזבו לגלות ששאר בני המשפחה הוזנחו לטובת דרמת נעורים סכמטית בבית ספר ליצורים חריגים שגם מלווה בפרשת רציחות, כאילו הייתה "ורוניקה מארס". בגיל הנכון "וונסדיי" תהיה מהנה וסוחפת. כמתבקש, היא בנויה על תמה ידועה של משפחת אדמס שמראה לנו את העיוות לעומת הנורמלי ומבררת מי מהם הוא הלגיטימי בחברה שלנו. בסוף, הכל נשאר במשפחה.

"וונסדיי" - עונה ראשונה, נטפליקס

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר