לאחר התלונות: "הגולדברגים" תהרוג את אחת הדמויות הראשיות שלה

הסיטקום המצליח ישוב בחודש הבא לעונתו ה-10, אך בלי אחד מכוכביה • הסיבה: תלונות להתנהגות בלתי הולמת שעלו נגד השחקן

"הגולדברגים", צילום: IMDB

זהירות, ספוילר! הסיטקום האמריקני המצליח "הגולדברגים" ישוב למסכים בעונתו ה-10 בחודש הבא, עם מינוס גדול מאוד – דמותו של האב מורי תיעדר ממנה מעתה והלאה, לאחר שהוחלט להרוג את הדמות.

הסיבה להיעדרות? בשנה שעברה עלו תלונות בקרב אנשי צוות של התוכנית על התנהגות בלתי הולמת מצדו של ג'ף גרלין, שמגלם את דמותו של מורי, שלפיהן הוא סיפר בדיחות סקסיסטיות על סט הצילומים וחיבק אנשי צוות מבלי שביקש את הסכמתם לכך, מה שעורר תחושות של חוסר נוחות בקרב חלק מהעובדים. הדבר גרם לכך שבהפקת התוכנית החליטו להדיח את גרלין עוד לפני צילומי העונה התשיעית, שבמהלכה השתמשו בכפיל גוף במקומו ובצילומי גוף ישנים שלו.

אלכס בארנאוו, מנהל התוכנית, סיפר ל"אינטרטיינמנט וויקלי" כי העונה ה-10 תתרחש כמה חודשים לאחר מותו של מורי, ושהמשפחה תצטרך להתמודד עם ההיעדרות של האב. "אנחנו מתחילים בנימה אופטימית עם הלידה הצפויה של אריקה ומצפים לעתיד לבוא", הכריז. "זו הזדמנות להראות איך אנשים מתמודדים עם דברים כאלו". כריס בישופ, שותפו של בארנאוו, הוסיף: "בכנות, זה מרגיש כמו התחלה מחודשת בשבילנו".

ג'ף גרלין ב"הגולדברגים", צילום: IMDB

ראוי לציין כי זו תהיה הפעם השנייה שבה הדמויות בסדרה ייאלצו להתמודד עם מוות של אחת מהן, לאחר שג'ורג' סיגל, שגילם את הסבא האהוב, הלך לעולמו בשנה שעברה.

השחקן, שכן ישוב לגלם את דמותו של ג'ף בעונה ה-12 של "תרגיע", הגיב על התלונות נגדו בשנה שעברה: "אמרתי כמה דברים מטופשים שאני לא מאמין שמישהו נפגע מהם", מסר, "אבל היו כאלה שחשבו שזה לא ראוי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר