"בית הדרקון", סדרת הבת המדוברת של "משחקי הכס" מבית HBO, עלתה בתחילת השבוע למסכים אחרי ציפייה ממושכת עם הייפ תקשורתי נרחב. לצד הביקורות, שהיו ברובן מפרגנות, מתגלה כעת סכום העתק חסר התקדים שהושקע בקידום הסדרה.
לפי דיווחי האתר Deadline, רשת HBO לא חסכה בהוצאות כשזה הגיע לסדרה שכל העולם ציפה לה בנשימה עצורה, והשקיעה, לפי ההערכות, סכום מטורף של 100 מיליון דולר בקידום הסדרה, סכום שכלל שילוב של מודעות ושאר מאמצי שיווק שהושקעו בקמפיינים לקידום הסדרה. "הפוקוס של הקמפיין מצד הרשת היה לגרום להתרגשות בקרב מעריצים ותיקים וחדשים של הסדרה", הסבירה פיה בארלו, בכירה במחלקת השיווק של HBO. "הקמפיין של 'בית הדרקון' בעצם נעוץ בייצור מודעות רחבה וגדולה ועניין לכל אורך תקופת הקיץ, אבל נועד גם לסמן למעריצים ותיקים וחדשים כאחד שמדובר בסיפור חדש של 'משחקי הכס' שמגיע לרשת HBO".
"בית הדרקון" מתרחשת 200 שנים לפני העלילה שהוצגה לצופים ב"משחקי הכס", ובדומה לקודמתה, מבוססת אף היא על רומן מאת ג'ורג' ר.ר. מרטין בשם "אש ודם". במוקד העלילה הפעם נמצאת משפחת טרגאריין. בניגוד למעמדה של דאינריז הגולה בסדרת האם, בסיפור הנוכחי השושלת שולטת בחוזקה יחד עם דרקוניה בממלכת וסטרוז, אך הדברים מתערערים ועשויים להשתנות לאור מאבקי הכוח בין חברי המשפחה ולאור רומנים אסורים שעשויים לשנות את המפה הפוליטית.
לפי הדיווחים באתר "וראייטי" שנפוצו באתרים טרם עליית הסדרה, התקציב של "בית הדרקון" עמד על כ-20 מיליון דולר לפרק כשלעונה הראשונה עשרה פרקים, מה שמציב את התקציב שהושקע בה על סכום עתק של 200 מיליון דולר (כשסדרת המקור "משחקי הכס" עלתה כ-100 מיליון דולר לעונה לשם ההשוואה).
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו