מנחי "האח הגדול", גיא זו-ארץ ולירון ויצמן | צילום: מיכה לובטון

שטח הפקר: כך "האח הגדול" יצאה משליטה

רשת חוגגת את טבלאות הרייטינג ואת הניצחון על המתחרה • בניגוד לעונה הקודמת והמדשדשת, נראה כי הפעם נמצאה הנוסחה להפיח חיים בפורמט המיושן: כל האמצעים כשרים

רשת ממשיכה לחגוג את ניצחון רצועת הפריים טיים על המתחרה ואת העונה המוצלחת של "האח הגדול", מותג שכבר הוטל ספק ביכולת שלו לרתק צופים למסך. אם לנדלניסטים יש את "לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן" - לתעשיית הריאליטי יש את "ליהוק, ליהוק, ליהוק", אבל שתי החלטות נוספות עובדות להפקה בעונה הנוכחית.

הראשונה היא שזו עונת "בעל זבוב" - ליהוק צעיר במיוחד, ילדים ממש, שנקלעים לאי בודד ודואגים רק לעצמם עד שהמצב יוצר חוקי חברה מעוותים (היי דיאן) ויציאה משליטה בקצב שבו קאזם מציק לשחף. זה יוצר מצב כאוטי, שטח הפקר, שבניגוד לשנים קודמות הוא לא מנוטרל ומבוקר על ידי דמויות בגיל 40 בואכה 60, שמכבידות על האווירה ומאפסות את הצעירים. הם שוחים באקווריום של נווה אילן כמו דגי קרב, כשאף מבוגר אחראי לא נמצא שם כדי להרגיע או כדי שלא יהיה נעים ממנו.

דיאן ב"האח הגדול", צילום: רשת 13

השנייה היא שבהפקת "האח הגדול" נפל האסימון שליהוק סלבס פוסט זמנם, המודעים למצלמות וכבולים להוראות סוכן ולאסטרטגיית מינוף לקאמבק, לא מעניינים יותר מאנשים "רגילים". להפך.

יש תחושה ש"רשת" נטשה סופית את עולם הערכים, ושפחות אכפת לה מה יגידו עליה כמחנכת - קל וחומר בשעה שמגיעות טבלאות הרייטינג.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...