"דברים מוזרים": שמתם לב לסצנת היציאה מהארון של וויל?

הסדרה סיימה את עונתה הרביעית בשני פרקים ארוכים שלא סגרו כלום, ורק הכינו אותנו לעונה הבאה • אבל ייתכן שחזינו באחד הפרקים בוויל, כשהוא מנסח את רגשותיו הבלתי ממומשים למייק • ביקורת

"דברים מוזרים", צילום: נטפליקס

"דברים מוזרים" השלימה בסוף השבוע את עונתה הרביעית (נטפליקס) בפרק סיום ארוך שלא סגר כלום, ורק הכין אותנו לעונה הבאה. בסופו, אף אחד לא דיבר על וויל באיירז - הדמות הכי שולית וחלולה בסדרה.

מ"דברים מוזרים" ועד הפרידה מ"סמוך על סול": הסדרות המדוברות של יולי 2022

מכיוון שדמותו כזו זניחה ומוזרה, בפרק האחרון קרה איתו משהו משמעותי שצופים רבים לא שמו לב. בסצנה אחת, שהתרחשה תוך כדי נסיעה, הוא סוג של יצא מהארון כשהסביר לחברו מייק את תחושותיה של אילבן (גיבורת העל של הסדרה). "כשמישהו שונה, לפעמים הוא מרגיש כאילו הוא טעות. ואתה גורם לאילבן להרגיש שהיא טובה יותר בזכות השוני שלה", אמר וויל, והדמעות שזלגו מעיניו רמזו כי למעשה ניסח את רגשותיו הבלתי ממומשים כלפי מייק.

וויל ואילבן, "דברים מוזרים", צילום: באדיבות נטפליקס ישראל

אגב, זו לא פעם ראשונה שרמזים עבים מאוד נזרקו בסדרה סביב ההעדפות המיניות של וויל (שאותו מגלם נואה שנאפ, בן ה-17). בעונה השלישית, אחרי סשן לוהט של משחק מבוכים ודרקונים שבמהלכו וויל חש דחוי מצד חבריו הקרובים ביותר, צעק עליו מייק בתסכול: "זאת לא אשמתי שאתה לא אוהב בנות". בזמנו, זו הרגישה כמו אמירה שנועדה להבהיר את העובדה שוויל מסרב להתבגר, אבל בדיעבד כנראה היה בה הרבה יותר.

וויל הוא עדיין הדמות הכי מוזרה בסדרה, אבל עכשיו קצת פחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר