פאולה רוזנברג בוחנת את עוקביה: "רוצה לבדוק כמה אנשים בוחרים במסר שלילי"

מנחת תכנית הבוקר "פאולה וליאון" שיתפה סטורי מפרגן של צופה אדוק, כשעל הדרך ביקשה לבחון כמה אנשים מסך העוקבים שלה יבחרו להצטרף אליו, וכמה מהם יבחרו דווקא באופציה לעלוב בה • מה היו תוצאות המבחן?

ליאון ופאולה רוזנברג, צילום: טל גבעוני

זה לא סוד שפאולה רוזנברג רגילה לספוג ביקורות, אם זה בקשר לאופייה האסרטיבי או אם זה בעניין יחסי הכוחות מול בן זוגה המגיש לצדה את תכנית הבוקר שלהם, ליאון רוזנברג. את הריקושטים שהיא חוטפת באופן תכוף, היא ביקשה היום (שלישי) לרכז בצורה מסודרת באמצעות שאלה שהגישה ל-69 אלף עוקביה, שכללה אופציית תשובה אחת לבחירה מרושעת למדי.

"תקשיבו קטע", כתבה רוזנברג על רקע צילום מסך מתוך השאלה האמריקאית בעלת ארבע התשובות האפשריות לשאלה "יוצא לך לצפות?" (הכוונה היא לתכנית הבוקר המשותפת של ובן זוג; י"ד) שפרסמה כשעה לפני שחשפה את כוונותיה האמיתיות לגביה. האופציה הראשונה להשיב על השאלה הייתה: "רואים קטעים בפייסבוק", השנייה "מקליטה, וצופה מאוחר יותר", השלישית "צופה בכם כל יום בלייב", והרביעית והאחרונה הייתה, כאמור, זו שבחנה את הגולשים עם האופציה "מי צופה בכם? את עפה על עצמך".

"שיתפתי את הסטורי הזה של צופה מפרגן, והוספתי סקר הרגלי צפייה", הסבירה. "כתבתי את האופציה הרביעית אשכרה כניסוי חברתי, כדי לגלות כמה יצביעו לה. כלומר, כדי לבחון כמה אנשים בוחרים במודע במסר שלילי כלפי מישהו אחר במקום האופציה של לא לומר כלום", כתבה. "תודו שזה מרתק לבדוק את זה", ביקשה לקבל עידוד.

"לדעתי ללחוץ על אופציה כזו בסקר (הכוונה היא לאפשרות השלילית; י"ד) , דורשת אופי מסוים, הלך רוח ספציפי ותפישת עולם מסוג ייחודי, בואו נקרא לזה", ביקשה להגדיר את אותם אנשים שבוחרים לעלוב בה. "מה דעתכם?", שאלה לבסוף וצירפה אמוג'י צוחק.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר