האריסון פורד ממשיך בטלוויזיה: יככב בפרויקט חדש עם הלן מירן

הכוכב הוותיק והמוערך יככב לצידה של השחקנית בסדרה חדשה שתהווה קדימון לסדה "ילוסטון", המערבון המצליח עם קווין קוסטנר • זהו הפרויקט הטלוויזיוני השני של השחקן, שמזוהה בדרך כלל עם סרטי קולנוע בלבד • כל הפרטים

האריסון פורד והלן מירן, צילום: AP

האריסון פורד והלן מירן צפויים לככב בסדרה חדשה, הנושאת נכון לרגע זה את השם "1932" ותושק לקראת סוף השנה בשירות הסטרימינג פאראמונט פלוס. מדובר למעשה בפריקוול לסדרה "ילוסטון" - המערבון הסבוני המצליח עם קווין קוסטנר, שמשודר כיום בעונתו הרביעית.

מדובר למעשה בפרויקט הטלוויזיוני המשמעותי השני שפורד הצטרף אליו השנה. לפני כחודש דווח שהשחקן הוותיק צפוי לככב לצידו של ג'ייסון סיגל ב-Shrinking, סדרה קומית מבית אפל טי וי העוסקת בפסיכולוג (סיגל) המתמודד עם משבר גדול בחייו, ובשל כך מתחיל לחשוף בפני מטופליו את מה שהוא באמת חושב עליהם, ללא הקפדה על חוקי האתיקה הרפואית. פורד יגלם בסדרה זו, אשר צפויה גם היא לעלות לשידור השנה, את המנטור של סיגל שסובל מפרקינסון. שתי הסדרות החדשות הן למעשה הפרויקטים הטלוויזיוניים הראשיים הראשונים בקריירה הארוכה והענפה של האריסון פורד, שעדיין לא זונח את הקולנוע ויככב בקיץ הבא בסרט החמישי בסדרת "אינדיאנה ג'ונס".

"1932", בה יככב פורד לצידה של מירן, תערוך לצופים היכרות עם דור נוסף של משפחת דאטון וקורותיה לאורך השנים. הסדרה החדשה תמשיך את העלילה של "1883" ותתרחש בתקופת היובש והשפל הכלכלי הגדול. אף שתפקידיהם של פורד בן ה-79 ומירן בת ה-76 טרם נחשפו - יש להניח שהם יגלמו שניים מאבותיו של ג'ון דאטון, אולי סבא וסבתא רבא שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר