קווין רובין בתפקיד דרמטי ראשון: "אני מקווה שאנשים יראו אותי באור אחר"

כוכב הרשת, ששיחק בסדרות ילדים והשתתף בפסטיגל וב"הזמר במסכה", משחק דמות של עוזר רב בסדרה "ירושלים" ב-HOT, ונהנה מכל רגע

קווין רובין ב"ירושלים"

אחרי ששיחק בסדרות ובסרטים לילדים ולנוער, השתתף ב"הזמר במסכה" וכיכב בפסטיגל, קווין רובין משחק לראשונה בתפקיד דרמטי בסדרה למבוגרים. זה קורה בסדרת הדרמה "ירושלים", שעלתה ב־HOT בשבוע שעבר (ימי חמישי ב־20:15 ב־HOT3), בכיכובם של רותם סלע, דורון בן דוד וצביקה הדר.

"זו סדרה שמדברת על המתח ועל הרגישות שיש בירושלים, מתח שלצערי אנחנו מרגישים לאחרונה גם מחוץ לירושלים", אומר רובין (28). בסדרה מגלמת רותם סלע קצינת משטרה שמגיעה למרחב ירושלים. דורון בן דוד הוא הפרטנר שלה, שמכיר היטב את העיר ואת המורכבות שלה. העלילה יוצאת לדרך בתקופה רגישה במיוחד בעיר הנפיצה ממילא: עשרת הימים שמובילים לצום תשעה באב ולחג הקורבן המוסלמי. השוטרים צריכים לנווט בזהירות בין כל הגורמים השונים שמשפיעים על העיר.

דורון בן דוד ורותם סלע בסדרה "ירושלים",

"אני משחק בסדרה עוזר של רב", מספר רובין. "הייתי צריך לגדל זקן במשך חודש וחצי בשביל התפקיד. העליתי סטורי עם הזקן, ואנשים שאלו 'מה קורה איתך?'. זו הפעם הראשונה שבה הרגשתי שאני נכנס לנעליים שהן לא הנעליים שלי. זו דמות מאוד מחוספסת, לא פראיירית, רעה".

עד היום לוהקת לתפקידים שהיו יותר דומים למי שאתה בחיים?

"כן, היה לי הרבה יותר קל. תמיד שיחקתי את החתיך, את החתיך הרע או את המצחיק, ופתאום תפקיד דרמטי כעוזר של רב. עם כיפה, חליפה, עניבה, ואני לא אעשה ספוילרים אבל אני גם מתחיל לגבות כספים, ואם מישהו לא מביא את הכסף - אני מאיים על החיים שלו. זה לא משהו שעשיתי אי פעם בחיים" (צוחק).

זה מעורר תיאבון לעוד תפקידים דרמטיים?

"כן זה פותח את העיניים. אני רוצה להמשיך להתפתח במשחק. על הסט הרגשתי שאני בבית. פתאום סדרה למבוגרים, עם מסר. היה לי כיף מאוד. זו גם הפקה שהיה בה זמן. רוב ההפקות בארץ מאוד מהירות, ושם התעכבו על כל פיפס, על כל מבט. זה ממש היה ברמת נטפליקס".

יש מחשבה ללמוד משחק?

"הלוואי שהיה לי את הזמן לעצור את החיים וללמוד שלוש שנים, אבל מאחר שפרצתי בן רגע, אני לא רוצה לאבד את מה שהשגתי עד היום. אני לוקח שיעורי משחק פרטיים עם גל אמיתי ורעות אלוש לפני כל תפקיד וכל אודישן. לא נולדתי שחקן. עבדתי המון בשביל לקבל סוף־סוף את הסטמפה של שחקן, בייחוד בגלל שנולדתי ברשת. אבל אם תשאלי מה היה החלום שלי? להיות שחקן. אני מקווה שכשיראו את התפקיד הזה ב'ירושלים' - יראו קווין אחר. זו המטרה שלי".

יש חלום להגיע לתיאטרון?

"יש מחשבה כזאת אבל מטרת העל שלי היא להיות מנחה בפריים טיים. זו שאיפה גדולה, אבל אני כל כך מאמין בזה. אני לוקח שיעורים בעברית תקינה. שמעתי בעבר מלא 'לא' והפסקתי להקשיב לאנשים אחרים. אני רוצה להנחות בפריים טיים, וכשיהיה לי אודישן לזה - אהיה הכי טוב".

יש תוכנית ספציפית שהיית רוצה להנחות?

"'רוקדים עם כוכבים', להצטרף לאסי עזר ורותם סלע ב'הכוכב הבא', להנחות את 'נינג'ה ישראל'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר