"למה הן מדביקות נקניקיות מקדימה?": ירון לונדון באמירה בוטה על "הפליליסטיות"

העיתונאי הוותיק מתח ביקורת נוקבת על המראה החיצוני של משתתפות הריאליטי של רשת 13 • "השפתיים המודבקות והעכוזים הממולאים הם רמזים להיטב שימוש", אמר בפרק מתוך הפודקאסט שלו

"הפליליסטיות" לצד ירון לונדון. צילום: רן יחזקאל, ללא קרדיט

העיתונאי הוותיק ירון לונדון העביר ביקורת על מראן של כוכבות הסדרה "הפליליסטיות", ובמיוחד על המראה של שפתיהן. "כולן טלטלו את גופן על עקבי סטילטו, שמלות עם חצאיות עיפרון, חולצה לבנה וכולן הדביקו לחלק הקדמי של הקלסתר שלהם זוג נקניקיות פרנקפורטר כל כך גדולות שאיימו לסתום את הנחיריים שלהן", אמר בפרק בוטה במיוחד בהסכת שלו "אבא תרחם", אותו הוא מגיש עם בתו דניאלה לונדון דקל בכאן הסכתים.

משתתפת ״הפליליסטיות״, חן מאירי מספרת על ההפלה שחוותה. רשת 13 (ארכיון)

"ברור לגמרי שזה בוטוקס או חומצה היאלרונית. שאלתי למה היא זקוקה למה שעומד להתפוצץ כמו עגבנייה בשמש? מה לעזאזל? אני שואל את עצמי מה התוספת הזאת לפנים?". בהמשך אמר לונדון כי "השפתיים המודבקות והעכוזים הממולאים הם רמזים להיטב שימוש", כשהוא רומז כי מדובר ברמזים ליכולת לבצע מין אוראלי.

ירון לונדון, צילום: גדעון מרקוביץ'/ארכיון

בתו דניאלה, לעומת זאת, אמרה כי הדבר קשור בתרבות הפורנו וההתייחסות לאיברים מסוימים. לדבריה, ניפוח השפתיים הוא דווקא מעשה פמיניסטי ואף "קווירי".

הפליליסטית שני אילוז לא נותרה חייבת והגיבה לדברים של העיתונאי בחשבון האינסטגרם שלה. היא כותבת: "לונדון היקר, הנה דוגמה מובהקת להחפצת נשים ושנאת חינם. בימים בהם העם הזה קרוע, לוחמים ולוחמות נפלו, חטופים וחטופות נמקים במנהרות, אתה מוצא את הזמן להחפיץ ולזלזל בנשים.

ירון לונדון, צילום: משה שי

"האמירות שלך מקוממות. בעידן שאחרי ה-'me too' גופה של האישה הוא ברשותה, וזכותה של כל אחת לעשות בגופה שלה כאוות נפשה וכל דבר כדי להרגיש טוב עם עצמה, גם אם זה פחות מוצא חן בעינייך. כל אחת מעורכות הדין בסדרה היא צבע וגוון ועולם ומלואו - ואני גאה בכל אחת מהן על הדרך המקצועיות והלויאליות, ומקווה בשבילך שלא תצטרך את שירותינו.

"הייתי שמחה אילו היית מדבר על ההשכלה שלנו, ההישגים המקצועיים שלנו, טוב הלב שלנו והחמלה. אם תרד ממגדל השן המתנשא שבו אתה חושב שאתה נמצא ותראה את פרקי הסדרה מהתחלה, כי אני בטוחה שלא צפית, נדמה לי שתתבייש בעצמך.

שני אילוז, צילום: יוטיוב

"הזכרת לי שלפני כמה שנים בראיון אצלך אמרת 'אשכנזים לא מגיעים למשרות של כלאים בבתי הסוהר'. אם זו הייתה סדרה על גברים, גם היית מדבר על המראה החיצוני? אז מה יש לצפות ממך...".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר