ג'ק ווייט הפתיע את מעריציו במהלך הופעה מול קהל הבית שלו בדטרויט ביום שישי האחרון, כשנשא לאישה את בת זוגו המוזיקאית אוליביה ג'ין על הבמה מול אלפים.
ווייט, שהוציא לפני כשבוע וחצי את אלבומו החדש "Fear of the Dawn", הזמין במהלך ההופעה את ג'ין לבמה והציג אותה בפני הנוכחים באולם כחברה שלו. מכאן ביקש המוזיקאי בן ה-46 את ידה במהלך ביצוע של השיר "Hotel Yorba", ממש רגע לפני השורה בשיר שאומרת: "בואי נתחתן".
ג'ין, 32, ובעצמה בת העיר דטרויט, הסכימה תוך כדי בכי, בטרם נשא אותה איש להקת הווייט סטרייפס לשעבר אל מחוץ לבמה. בהמשך הערב השנים התאחדו שוב מול הקהל, והתחתנו בטקס מהיר עליו ניצח בן סוואנק - חבר וקולגה של הזמר, שגם ייסד איתו את הלייבל "Third Man Records".
כאמור, גם גברת ווייט הטרייה הינה מוזיקאית, והיא פועלת כחלק מלהקת הרוק הגותית והגאראג'ית בלאק בלאס, החתומה בחברת התקליטים של בן זוגה הטרי כחוק, ואשר נמצאת בימים אלה במעין הפסקת פעילות. בנוסף חתומה ג'ין בלייבל כאמנית סולו. אלה הם נישואיו השלישיים של הרוקר הוותיק. ההופעה המדוברת הייתה הראשונה שלו בעיר ממנה הגיעה מאז 2018.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו