לתרגיל הבא אתם מתבקשים לעצום את העיניים (לא באמת, תמשיכו לקרוא) ולדמיין זמרת פופ ים-תיכוני שיש לה קול יפה אבל לא צמחה בריאליטי, שכותבת את הטקסטים שלה בלי להיות מביכה, שמלחינה את השירים שלה בלי להעתיק, ושכותבת מהלב אבל לא בהכרח על מערכות יחסים. אז לא צריך לדמיין, הזמרת הזאת קיימת וקוראים לה נוי פדלון.
פדלון זכתה לפריצה בזכות הדלפה של השיר "סוודר" שהיא כתבה והלחינה (יחד עם רובי פאייר) בביצוע של עדן חסון. הצלחת השיר (שלא שוחרר באופן רשמי) עודדה אותה לצאת בגרסה משלה ללהיט. השיר נכנס לפלייליסט, ואחרי חמישה סינגלים נוספים פדלון שחררה את אלבום הבכורה שלה.
מדובר בצעירה שהספיקה לכתוב ולהפיק שירים לעומר אדם, לאיתי לוי ולמשה פרץ, אבל על אף כישרונה העצום ויכולותיה המוכחות, שום סינגל שהוציאה אחרי "סוודר" לא הצליח כמוהו. האם זה אומר שזמרת צעירה, מוכשרת בטירוף, שגם כותבת, מלחינה ומפיקה, צריכה חיזוק גברי בדמות ביצוע של עדן חסון כדי לקבל את הזרקור שמגיע לה? עובדה ששום סינגל שהוציאה אחריו, לא זכה להשמעות זהות ברדיו. אולי מלבד "אל תגיד".
השבוע שחררה פדלון את השיר "זה בסדר", שכתבה בעקבות ההתמודדות עם משבר הקורונה, פרידה מבן הזוג, פרידה מסבא שלה שנפטר וביטול מופע השקת אלבום הבכורה שלה. את כל הכאב הזה היא זיקקה לשיר שמבקש לתמוך ולעודד באמצעות התרפקות על העבר.
עם ניחוח מזרחי מלא קסם וביצוע ווקאלי נהדר, פדלון צולחת את המשימה הלא פשוטה הזאת. האם זה השיר שיעניק לה את המקום הראוי לה לצד שלל הגברים שהיא כתבה להם להיטים?
"זה בסדר", נוי פדלון
