נעמה גלי: "בא לי שיהיה לי חשק שוב לקום"

צפו: הזמרת משחררת את השיר החשוף ביותר שלה, "אפ'חד לא יודע", בו היא שרה על התמודדות עם הפרעות נפשיות, שיטות הטיפול בהן שלא תמיד עוזרות, ועל הכוח הפנימי שהיא מנסה למצוא עמוק בתוכה כדי להתגבר, לקום ולהמשיך הלאה • "מקווה שזה יעודד אחרים לשתף ולקבל תמיכה", היא אומרת

"הפחד מהלא נודע שיתק אותי". נעמה גלי, צילום: ירדן רוקח

"בא לי לא לפחד יותר מכלום 
בא לי שיהיה לי חשק שוב לקום 
מהמיטה, שמה את החולצה
אולי רק אלוהים יודע מה את מרגישה

"פרחי באך, דמיון מודרך
בסוף זרקתי את הרמדי לפח 
N.L.P ,C.B.T
אבל מה איתי"

אלו חלק ממילות ההסינגל החדש של נעמה גלי, "אפ׳חד לא יודע", השיר הראשון שרואה אור מתוך אלבום חדש.

"בשנה וחצי האחרונות חוויתי תחושות שלא הכרתי. חרדה, דיכאון, ולחץ. ניסיתי להבין מה בכלל אנחנו עושים פה על הכדור, ומי אני בתוך כל הדבר הזה שנקרא החיים שלי", היא מספרת.

"הפחד מהלא נודע שיתק אותי, לקח לי זמן להצליח ליצור לתוך התחושות הלא פשוטות והחדשות שהציפו אותי. ניסיתי המון סוגי טיפול: הומאופתיה, N.L.P פרחי באך, C.B.T, פסיכולוגיה חיובית - כדי להתמודד עם כל מה שאני מרגישה.

"אחרי שנים בהן יצרתי בעיקר באנגלית אני חוזרת הביתה, לעברית. אני חושפת קצת ממה שעובר עלי בתקופה הנוכחית ומקווה שזה יעודד אחרים לשתף ולקבל תמיכה".

את האלבום החדש כותבת גלי ומקליטה יחד עם בן זוגה, המוזיקאי יהל דורון (גיא ויהל), והוא עתיד לצאת ב-2022.

נעמה גלי מוכרת לכם אולי מהשתתפותה ב״כוכב הבא לאירוויזיון״ או "בכוכב נולד 9" תחת השם נעמה כהן. בשנים האחרונות נעמה יצרה והופיעה בעיקר באנגלית תחת השם Naama. כאמור, היא נשואה למוזיקאי יהל דורון, חצי הצמד ״גיא ויהל״, והשלושה אף הוציאו שיר משותף יחד בשם ״Keep Your Head Up”. 

----------------------------------------------------

ב-7.12.21 בין השעות 09:00-16:00 תתקיים בזאפה מידטאון ת"א ועידת החוסן הנפשי של ישראל בשם "חשבון נפש", הכל אודות "המגפה השקטה" של בני הנוער - תופעה הולכת וגדלה של שחיקה בחוסן הנפשי של מתבגרים להתמודד עם מצוקות, חרדות, בידוד חברתי ודיכאון. בוועידה יישאו דברים שר הבריאות ניצן הורוביץ, שר התרבות והספורט חילי טרופר, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר