נטע ברזילי: "אסור היה לי להוציא שירים במשך שנה וחצי וזה היה נורא"

שנה לא פשוטה עברה על הכוכבת: מעבר בין לייבלים חייב אותה לא להוציא שירים, היא גילתה שהחיים בלוס אנג'לס לא בשבילה ונפרדה מבן הזוג שלה • בראיון למוסף "שישבת" שיתפרסם בסוף השבוע היא מדברת על הכל

"הזכייה באירווזיון לא מגדירה אותי". נטע ברזילי, צילום: שי פרנקו

אם 2018 הייתה שנת הפיצוץ של ברזילי, 2021 לימדה אותה לחזור לקרקע ולהתמודד עם מעבר בין לייבלים שאילץ אותה להפסיק לשיר במשך שנה וחצי; עם פרידה מבן הזוג אחרי שנתיים וחצי, כולל שיברון לב; ועל הדרך גם עם קורונה, שהורידה אותה ואת חבריה הזמרים מהבמות. עכשיו היא מתפנה לדבר על הכל.

"המחשבה הייתה לעבור עם אילן ללוס אנג'לס, אבל אז הגיעה הקורונה שגמרה הכל ונתקעתי בארץ שלא כיף לי בה, עם אדם שפתאום לא התחברתי לחיים שלו שם", היא משחזרת. "אחרי שנתיים וחצי שהיינו יחד כאן והיה כיף מאוד, פתאום יש לו חיים אחרים. הכל באנגלית, ומתגלים כל הפערים התרבותיים. מהר מאוד הבנתי שאין לי מה לעשות שם".

התכנון שלך היה לעזוב את הארץ בכלל?

"רציתי לעבור לגור איתו, ומן הסתם להתמקד גם במוזיקה שלי ובקריירה. הייתי שם חודש, והיה ברור מעשרת הימים הראשונים שזה לא יעבוד. אני ממש זוכרת את הרגע שבו הבנו שזה לא יקרה, וזה היה מאוד כואב, כי זה רגע שבו ידענו שאהבה זה לא מספיק".

אי אפשר לדבר עם ברזילי בלי להזכיר את האירוויזיון, אבל היא לא בהכרח שמחה לדבר עליו.
"בסופו של דבר, זה ערב בחיים שאני לא רוצה שהוא יגדיר לי את כל מה שעשיתי אחר כך, ולא משנה איך סיימתי שם. כמה שיותר משתחררים מזה, ככה יותר טוב".

רוצה כבר להשתחרר?
"אני כבר משוחררת, אבל כשמדברים איתי על זה, לא בא לי שזה יגדיר הכל. אירוויזיון הוא תחרות והישגיות - מי ינצח ומי ייתן נקודות למי - ואני לא כזאת. אני רוצה ליצור ולעשות דברים, ועם שותפים, כי זה הרבה יותר מעניין יחד. תחרות היא לא דבר בריא".

אחרי שנה וחצי של שתיקה, ברזילי חוזרת בענק וביום שישי הקרוב היא תוציא שני סינגלים חדשים.
"בתקופה שלא יכולתי להוציא שירים הרגשתי כאילו לקחו לי את האוויר, וזה היה מזעזע", היא משחזרת. "אני נלחמתי שבשנייה שנגיע ללייבל החדש, דבר ראשון ייצא שיר. הקלטנו את השיר וצילמנו לו קליפ, עוד לפני שידענו שהחוזה ייצא לפועל. הייתי פשוט חייבת לעשות את זה, נפשית, בשביל עצמי".

בראיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף שישבת של "ישראל היום" היא מדברת על תפקידה כשופטת ב״אקס פקטור", על הרצון להקים משפחה, על מחאת הפוטושופ וגם על ההתנהלות באפליקציית היכרויות כשכולם מכירים אותך.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר