הראל סקעת: "גיל 40 הוא מושלם"

איזו שנה היתה להראל סקעת: בן זוגו מונה לסגן שר החוץ, הם נישאו, נולדה להם בת, הוא חגג 40, וכעת הוא מגיע לראשונה לקיסריה ומשחרר שיר חדש • "אני נהנה מכל מה שזרעתי", הוא אומר

הראל סקעת , צילום: רן יחזקאל

באוגוסט האחרון חגג הראל סקעת יום הולדת 40, ונראה שהוא יכול לחגוג בגדול. רק בשנה האחרונה הוא הספיק להינשא לבן זוגו עידן רול, לחגוג את המינוי של רול לסגן שר החוץ ולהביא לעולם בת בהליך פונדקאות (אחות לבנם הבכור), וביום חמישי הקרוב הוא מגיע לראשונה להופיע באמפי קיסריה. ואם כל זה לא מספיק, אז כעת סקעת משחרר שיר חדש ומקפיץ בשם "בא לי" (מילים: שחר הדר, לחן: עמרי קסטן ולירון בן שמעון).

"החיבור הראשוני שלי לשיר הגיע מזה שהבן שלי בן ה 3 כל הזמן אומר 'בא לי, לא בא לי'. בהמשך גם הגיע הביט המגניב של השיר, וזה שבחורה כתבה את המילים שאומרות 'אתה לא תקבע לי מה לעשות'. בחורה שמדברת על הכוח הנשי, ולא מהמקום הקלישאתי אלא מהחיים עצמם, ברמה הפרקטית. לעשות כיף, לעשות ולהגיד מה שבא לה.

"אותי זה מאוד מגניב. אני רוצה שהבת שלי תגדל בעולם שבו היא אומרת מה שבא לה ועושה מה שבא לה. אני לא אהיה גבר בעולם שבו הנשים מקבלות יחס אחר, או חיות במציאות אחרת מזו שלנו".

היתה לך שנה גדושה ומוצלחת.

"זו באמת היתה שנה מטורפת. שנה של מלא בשורות ומלא עשייה ומלא דברים מאושרים שקורים, גם בעבודה וגם בחיים האישיים. אני משתדל לעצור ולנשום וליהנות מכל מה שיש, ולהגיד תודה תוך כדי המרוץ. מחרתיים יש קיסריה והיום יוצא שיר חדש ומופע חדש, וזה מדהים. ובבית יש לי ילדה חדשה, וזה מהמם".

מתרגש להגיע לקיסריה?

"מצד אחד זו כאילו עוד הופעה. הופעתי במקומות גדולים יותר. אבל יש משהו בקיסריה שהוא אבן דרך לאמן בישראל, ואני מאוד מתרגש מזה. יש בזה עדיין מעין אמירה, הצהרה. 17 שנה אני מופיע, ותמיד יש הפתעות, אז ברור לי שזו לא תהיה הופעה רגילה".

אז אין משבר גיל ה-40?

"זה גיל מהמם. אני מוצא את עצמי נהנה ורגוע מכל מה שכנראה זרעתי וטיפחתי בעשור האחרון. אצלי זה גם הגיע יחד עם הילדים, אז זה הכניס איזה רוגע, היגיון ופרופורציות. זה גיל מושלם, באמת, אתה כל כך מלא בביטחון ובדברים שאתה עושה, ונהנה באמת. זה גיל שמאוד פיקס אותי".

שני ילדים בבית, בן זוג סגן שר. מאוד בורגני מצדך.

"שני ילדים בבית זה דבר מאתגר. יש לנו אמנם הרבה עזרה מהמשפחה, אבל יש לי גם המון צביטות בלב על כל דקה שאני לא נמצא איתם. הייתי בטוח שאהיה אבא יותר משחרר, אבל הרצון שלי להיות איתם ולידם הרבה יותר גדול ממה שחשבתי שיהיה. אני נהנה מהם מאוד, הם מדהימים. ארי הוא אח גדול מושלם לאיסלה, ועידן הוא גאווה מאוד גדולה. אני מסתכל על דברים שהוא עושה, ואני חושב שכל אזרח במדינת ישראל צריך להיות שמח שיש אדם כמוהו בממשלה. ואני יודע שאני לא אובייקטיבי", הוא צוחק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר