בגיל 29: הראפר "נומי" נהרג בתאונת אופנוע

המוזיקאי נועם כהן היה מוכר בסצנת הראפ וההיפ הופ בישראל • חבריו מהתעשייה ספדו לו • סטטיק: "גדלנו ביחד, זו אבדה קשה" • רביד פלוטניק: "היה בחור עם מלא פוטנציאל וחלומות ענקיים, נשבר הלב"

נועם כהן. "לב של זהב", צילום: מתוך העמוד הרשמי בפייסבוק

המוזיקאי נועם כהן, המוכר בסצנת הראפ וההיפ הופ בישראל כ"נומי", נהרג אתמול (שישי) בתאונת אופנוע. היה בן 29 במותו.

כהן גדל והתחנך בבאר שבע. הוא החל את דרכו בתעשיית המוזיקה כבר בשנות העשרה שלו, ומ-2008 החל להקליט ולהופיע. ב-2010 הוציא את המיקסטייפ הראשון שלו, ובספטמבר 2019 הוציא את אלבום הבכורה שלו, "רוק סטאר כפרה". ביצירתו הרבה כהן לעסוק במוות בגיל צעיר.

הזמר סטטיק נפרד ממנו בפייסבוק. "גדלנו יחד", כתב. "לא באותה חבורה, אבל על אותה תרבות ועל אותה מוזיקה. לא תמיד ראינו עין בעין, אבל תמיד ידענו להתגבר ולהבין שבסוף - אנחנו באותה קבוצה. אתה אמן ראוי במלוא מובן המילה. אבדה קשה למוזיקה, לסצנה ובכלל. נתגעגע לנומי".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ravid Plotnik | רביד פלוטניק (@ravid_plotnik)

הראפר רביד פלוטניק ספד לחברו ברשת. "אנ פשוט בהלם", כתב בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו. "איזה בחור זה... בוטה ופראי וכן. עם מוח חד ופה שאומר כל מה שבא לו על המיקרופון. לידי וליד חבר'ה מבוגרים ממנו (הוא היה) דוגמה ומופת להליכות ונימוסים. מחייך כל הזמן ואומר 'תודה' מאה פעם. היה לו פוטנציאל להיות כוכב פרוע מהסרטים, ועם זאת האיש הכי נעים להיות בסביבתו. נועם 'נומי' כהן. לב של זהב, בחור כישרוני מלא פוטנציאל וחלומות ענקיים... נשבר הלב. יהי זכרו ברוך".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Itay Lukach (@mc_lukach)

"מעבר להכל, הוא היה בחור טוב", כתב באינסטגרם גם הקולגה לוקאץ'. "איש מוכשר, ראפר מפחיד, פרפורמר מעולה, יוצר מדהים, אבל הכי חשוב - באמת בחור טוב... אני די בהלם, מנסה לעכל. קשה לי, קשה לי למצוא מילים לסכם חיים של בן אדם כל כך מוכשר וכל כך טוב שהלך בגיל כל כך צעיר. קשה לי לעכל, סלחו לי. נוח על משכבך בשלום, נומי. אני אוהב אותך ומתגעגע אליך ומקווה שאתה במקום טוב יותר, בעזרת השם, בלי עין הרע, אמן אמן. תודה על המוזיקה שתמיד תישאר איתנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר