זו לא תהיה הגזמה לטעון שמה שעובר על האדם הממוצע בשלוש שנות חיים קורה לרותם כהן ביום. או בחודש. את חודש אוגוסט האכזר החל הזמר כשהוא נאבק במחלת הקורונה בה חלה, אבל זה היה לפני שלושה שבועות, והרבה קרה לו מאז.
היום (ראשון) הוא הוציא את "לב על חביתה", שיר חדש על אהבה ישנה, והספיק גם להצטלם לפרסומת למותג "Ace" לקראת החגים.
בהפסקות בצילומים תפסנו אותו לשיחה על הנגיף (ולמה כל כך הרבה אנשי תרבות נדבקים בו לאחרונה), הסינגל והעומד מאחוריו, העבודה עם סתיו בגר והחשש מסגירה מחודשת של עולם התרבות, לאור העלייה בתחלואה. חשש לגיטימי עבורו, יש לציין. בטח כשמעבר לפינה מחכה לו הופעה גדולה וחגיגית שלו בקיסריה.
צילומי הקמפיין של "Ace", שמצולם לאחר שנה וחצי של קורונה, מתמקד בהשלכות של תקופת הקורונה על כולנו, כולל הצורך שלנו "להשוויץ" ברשתות החברתיות - אך הפעם דווקא בדברים הקטנים שמשמחים אותנו (אפיית חלה, צביעת מדף, הוספת פריט עיצוב חדש לבית ועוד).
"הטיימינג שבו נערכו צילומי הקמפיין לצד השקת שיר חדש הוא ללא ספק מרגש מבחינתי", מספר רותם. "מדובר בחגיגה כפולה, הן של צילומי קמפיין חדש ומרגש, שאני מאוד מתחבר לקונספט שלו ברוח ימים אלו, והן ההתרגשות שכרוכה בהשקת שיר חדש".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו