החזירה למרכז את תרבות הקאובוי. ביונסה. צילום: AP

הכישלון של ביונסה: כרטיסים להופעה ב-20 דולרים בלבד

ביונסה פתחה את סיבוב ההופעות החדש שלה בטונים צורמים במיוחד • שעות ספורות לקראת יריית הפתיחה, אלפי כרטיסים נותרו בקופות והוצעו למכירה במחירים נמוכים במיוחד

בחודש פברואר האחרון ביונסה הודיעה על סיבוב הופעות חדש, Cowboy Carter, שיתקיים במספר ערים בארצות הברית ואירופה, ביניהן ניו יורק, שיקאדו, פריז, לונדון, אטלנטה ועוד.

אמש (שני) הטור יצא דרכו עם הופעת בכורה בלוס אנג'לס. לפני חודשים ספורים, מחירי כרטיסים הגיעו עד 800 דולרים לכרטיס בודד אולם שעות לפני שההופעה החלה, יותר מ-3,000 מושבים באצטדיון נותרו מיותמים - והמחירים צללו ל-20 דולרים לכרטיס בלבד.

אתרי האינטרנט כבר הגדירו את סיבוב ההופעות ככשלון, באופן יחסי כמובן לזמרת שמצליחה למכור כרטיסים כמו גרעינים. ביונסה עצמה העלתה טיזר לחשבון האינסטגרם שלה שעות ספורות לפני תחילת המופע, באקט שנראה כמו ניסיון של הרגע האחרון למלא את המושבים המיותמים.

מעריצים שרכשו כרטיסים במחירים מלאים זעמו על ההוזלה של הרגע האחרון ויצאו נגד חברת טיקטמאסטר, שגבתה 1,200 דולרים לכרטיס במכירה מוקדמת. הכרטיסים שלהם נמכרו אמש ברבע מהמחיר המקורי - כ-300 דולרים בלבד. בנוסף, המעריצים טענו שהם רכשו כרטיסים יקרים כיוון שנוצר מצג שווא, לפיו הכרטיסים אוזלים במהירות.

לפי טיקטמאסטר, ניתן להחליף כרטיס רק לכזה ששווה ערך או יקר יותר מזה שנרכש במקור. מעריץ זועם כתב בחשבון ה-X שלו על המצב האבסורדי שנוצר: "שילמתי 281 דולרים לכרטיס מרוחק מהבמה. רציתי לשדרג את המושב שלי, אבל חברת הכרטיסים התנגדה כיוון שהכרטיס החדש היה זול ב-20 דולרים. הצעתי להשלים את הפער, אבל הם סירבו".

בקטעים שעלו לרשתות החברתיות, ביונסה אירחה את בנותיה רומי ובלו אייבי, שהפכה הלכה למעשה לאחת הרקדניות שלה, בהופעה. האם התעלול הזה יעזור למכירות הכרטיסים בהמשך? נעקוב בקוצר רוח.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...