הגמר של עדן הוא הזמן להצלחה ישראלית מתוקה - וכולנו יכולים לסייע

גמר האירוויזיון הוא הזמן של עדן ושל ישראל להוכיח לעולם שאנחנו חזקים מתמיד • ישנן קהילות יהודיות רבות אשר מפוזרות ברחבי העולם, גם מחוץ לאירופה • זה הזמן להפעיל את כל מי שאנחנו מכירים, אפילו שני אנשים שיצביעו - ולהביא להישג פנומנאלי 

עדן גולן מגיבה להעפלה לגמר האירוויזיון

המאני טיים של ישראל בגמר האירוויזיון מתקרב: מחר, במוצאי שבת, 22:00 שעון ישראל, תעלה עדן גולן על בימת הזמר הגדולה ביותר באירופה, ותבצע את "הוריקן", שהוא "OCTOBER RAIN" לשעבר, השיר שהצליח בצורה אינטליגנטית, לא משתלחת ולא מתמסכנת, להציג את מה שאנחנו כעם וכמדינה חווים מאז אותה שבת נוראה של השבעה באוקטובר.

השנה הזאת קשה מכל הבחינות, ואם לרגע קט בלבד, נסתכל עליה מתוך בועת האירוויזיון הסכרינית, רבים יגידו שלא הייתה שנה כה דרמתית ומורכבת בהיבט השתתפותה של ישראל מאז ומעולם. עדן גולן כבר הייתה בטוחה שהיא נשארת בבית ותצפה בתחרות מהסלון, אבל אז קרה נס, ונודע לה ולכולנו, כי בסופו של דבר היא נוסעת למאלמו וישראל אכן תשתתף באירוויזיון 2024, לצד עוד 36 מדינות אירופה ואוסטרליה. אך בל נתבלבל, זו הייתה רק המשוכה הראשונה.

עדן גולן בחצי הגמר, צילום: אי.פי.איי

כעת הגיע המאני טיים של עדן ושל ישראל, להוכיח לאירופה, ובעצם לעולם כולו, שישראל חזקה מתמיד, וכי לא נפלנו ברוחנו למרות הכאב והקושי הרב שחווינו ועדיין חווים.

ארגונים וגופים פרו-פלשתינים רבים ולא רק, פועלים כל שנה, והשנה במיוחד לעשות כל אשר ביכולתם לפגוע בסיכוייה של ישראל להעפיל לגמר ולהביא לסיום המסע המוזיקלי בטון צורם, הגעה של ישראל לגמר והתברגות בעשירייה הראשונה בו, הינה משימה מסובכת וקשה, אך זו איננה משימה בלתי אפשרית.

אם רק נבין כי כוחנו באחדותנו, ובמיוחד השנה, נצליח. ישנן קהילות יהודיות רבות אשר מפוזרות ברחבי אירופה ומדינות אחרות (שהשנה יכולות להצביע בתחרות ולהוות לשון המאזניים). מלבדן, ישנם גורמים פרו-ישראליים, תומכי ישראל,  קהילת הלהט"ב שחלק גדול מחבריה מעריכים את ישראל ולוקחים חלק במצעדי הגאווה שנערכים כאן בישראל.

עדן גולן בחצי גמר אירוויזיון 2024, צילום: אי.פי.איי

זה הזמן להפעיל את כל הקשרים ואת כל האנשים שאנחנו מכירים באירופה, את אלו שהם לאו דווקא נמנים עם צופי ומצביעי התחרות, והשנה חשוב במיוחד שנעשה את המאמץ המשותף, נפעל ביחד ונעודד כמה שיותר אנשים לצאת מתיבת התהודה ולהוסיף עוד תומכים.

חוקי התחרות מתירים עד 20 הצבעות לכל אחד, בחשבון פשוט, אם כל אחד ואחת מאיתנו ידאגו להשיג לפחות שני אנשים שיהיו מוכנים להצביע לישראל, שני אנשים הללו יכולים להיות שווים עד 40 קולות לעדן. במכפלות גדולות של כלל האוכלוסייה בישראל מדובר מאות אלפי אם לא יותר הצבעות פוטנציאליות שיכולות להביא להישג פנומנאלי של עדן ושל ישראל בתחרות.

למזלנו חוקי האירוויזיון כפי שהם היום מאפשרים להצביע רק בעד מדינות ולא נגד, משמע ההשפעה הגדולה ביותר של הגורמים האנטי-ישראליים, יכולה להיות רק בלנסות לשכנע כמה שיותר אנשים לא להצביע בעד ישראל. המשימה שלנו קונטרסטית אליהם - לגרום לכמה שיותר אנשים להצביע בעד, וזה לגמרי בידיים שלנו, במידה ונהיה מוכנים לעשות את המאמץ ולא לסמוך על המזל שישחק לצידנו.

ג'ואנה לנדאו היא יועצת אסטרטגית למיתוג מדינות ומיכאל שמייצר הוא מנהל שיווק ותקשורת

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר