בשילוב קולות נרצחי 7 באוקטובר: שלומי שבת בגרסה מצמררת לשיר הילדים האהוב

המוזיקאי הוותיק פתח את גרסת הכיסוי שלו ל"בואי אמא" עם הקלטות של שיחות טלפון והודעות קוליות שנערכו ב-7 באוקטובר • "יום הזיכרון השנה קשה במיוחד עבור כולנו, נאחל לחזרה לשלום של החטופים והחיילים" • האזינו

שלומי שבת. צילום: אריאל עפרון

שיר הילדים האהוב והמוכר "בואי אמא", אותו כתבה הפזמונאית לאה נאור והלחין אדוארד קולמנובסקי, מקבל היום (חמישי) גרסה חדשה ומצמררת לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה שיתקיים בשבוע הבא, אותו מבצע שלומי שבת.

השיר החדש של המוזיקאי הוותיק נפתח עם הקלטות מצמררות של שיחות טלפון והודעות קוליות שנערכו ב-7 באוקטובר לצד הקלטות ממבצעים צבאיים קודמים, בהם נשמעים קולם של סמל ראם מאיר בטיטו ז"ל, בן בנציון חסיד ז"ל, דריה קרפ בת ה-10 ודניאל פומרנץ ז"ל.

"השנה, יום הזיכרון קשה במיוחד עבור כולנו. המלחמה ממשיכה לגבות מחיר כבד, ובכל יום אנו נחשפים לעוד סיפורי זוועה, סיפורי שכול וסיפורי גבורה שעוד יהדהדו שנים קדימה וייכתבו בדפי ההיסטוריה של מדינת ישראל", אמר שבת. "היה לי ברור כבר בחדר החזרות שהביצוע הראשון שהקלטתי ל'בואי אמא' הוא האותנטי והמרגש ביותר, ובלי היסוס בחרתי בו שייצא כסינגל, כפי שהוא. נותר לי לחזק את ידם של משפחות השכול, לאחל ולקוות שהחטופים והחיילים יחזרו לשלום, החלמה מהירה לפצועים ושאנחנו כעם נישאר חזקים, עם ראש מורם ומאוחדים".

השיר הופק במיוחד לטקס יום הזיכרון שיתקיים בראשון לציון, שיופק על ידי קבוצת אינטלקט בע"מ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר