אחרי כמעט 30 שנה: הלהקה האהובה במופע חד-פעמי

מופע הארנבות של ד"ר קספר תיפגש ב-4 באפריל על במת האנגר 11 בנמל תל אביב עם רמי פורטיס, אותו הם מגדירים כאחד האמנים שכי השפיעו עליהם • "מקווים להעלות קצת חיוך על הפנים של כולם"

מופע הארנבות של ד"ר קספר. צילום: רן גולני

כמעט 30 שנים שמופע הארנבות של ד"ר קספר, או "הקספרים" בקיצור, מחכים לשתף פעולה עם רמי פורטיס, מהאבות המייסדים של הרוק הישראלי, ומי שהיה לו חלק דרמטי בעיצובה ובצביונה של הלהקה – וכעת, זה סוף-סוף קורה.

להקת הרוק האהובה תיפגש על במה אחת עם הזמר-יוצר האגדי במפגש פסגה בין-דורי, בהופעה חד-פעמית שתתקיים ב-4 באפריל בהאנגר 11 בנמל תל אביב. "אנחנו שמחים ומתרגשים לקראת המופע באפריל. קרוב ל-30 שנה שחיכינו לשתף פעולה עם פורטיס, אחד האמנים שהכי השפיעו עלינו", מספרים הקספרים. "אנחנו מקווים להעלות קצת חיוך על הפנים של כולם אחרי ובזמן תקופה כזו קשה שעוברת על כל עם ישראל."

על במה אחת עם הקספרים. רמי פורטיס בהופעה (ארכיון), צילום: קוקו


כזכור, הקספרים החלו את דרכם בשנות ה-90 והיו לאחת הלהקות המצליחות ברוק הישראלי. לאורך השנים הם הפסיקו את פעילותם וחזרו, ורבים משיריהם השתלבו בפסקול המקומי.

לפני שנה הקספרים התאחדו לציון 30 שנים להיווסדם במספר הופעות בודדות, ויש לקוות שגם המפגש עם פורטיס יוליד המשך מוזיקלי. במופע המדובר הלהקה תבצע את להיטיה הגדולים הרבים, בהם "תראו אותי", "אחלום לנצח", "בשמלה אדומה", "הכל יהיה בסדר", "מנגינות" ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר