"נכנסנו ליום זיכרון שלא נגמר": אודיה משחררת מיני אלבום בשם "חרבות ברזל"

הזמרת יוצאת עם EP חדש שנושא את שם המלחמה ובו שלושה שירים בהשראת האבל הלאומי שייכתב בספרי ההיסטוריה • האזינו לשיר מתוכו "דם של גיבורים"

אודיה – דם של גיבורים (Prod. By Moshe & Ofek)

המוזיקה הישראלית הפכה שחקנית מאוד פעילה במלחמה הנוכחית, עם זמרים וזמרות שהתגייסו בצו 8 של המורל ויצאו לשטח לשמח חיילים, פצועים ומפונים מהדרום, ועם המון שירים שיצאו ברוח התקופה, בניסיון להעניק קצת חסד ונחמה בימים הקשים בהם הלבבות של כולנו שבורים. כעת מגיע מיני אלבום חדש שנושא את שם המלחמה "חרבות ברזל", אותו מוציאה היום הזמרת אודיה, ובו שלושה שירים: "דם של גיבורים", "מלאכית לבנה (מאי נעים ז"ל)" והדואט שהוציאה עם איזי – "חורף 23".

על "דם של גיבורים" היא מספרת: "מאז השביעי לעשירי אני מרגישה שנכנסנו ליום זיכרון שלא נגמר ומאיים להישאר פה תקופה. כל שם של חלל נוסף קורע לי את הלב. לפני כמה שבועות פנתה אליי אליה וסיפרה לי שהבן זוג שלה בר יענקלוב, לוחם בצנחנים, קנה כרטיסים להופעה שלי בקיסריה ב-18 באוקטובר וביום שבת ה-7 באוקטובר הוא הוקפץ לעזה. בר מילא שלושה אוטובוסים באזרחים ויחד עם החברים הלוחמים שלו הם הצילו המון נפשות.

"בר נפל בקרב באותה השבת. אליה ביקשה שאכתוב עליו שיר. משהו במוות שלהם, כמעט כמו צוואה שלא נכתבה על שום נייר, מאחד בנינו. הלוואי ונישאר מאוחדים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר