ערוץ MTV מבטל את טקס פרסי המוזיקה בעקבות המלחמה בישראל

הטקס שנחשב לחגיגת המוזיקה הבינלאומית בוטל לאור האירועים הקשים בעזה ובישראל •"זה לא זמן לחגיגות עולמיות, כשאלפים איבדו את חייהם, זה זמן לאבל" הודיעו בערוץ ועדכנו כי הטקס ייערך בנובמבר בשנה הבאה

טקס פרסי MTV. צילום: GettyImages

ערוץ MTV מבטלים את טקס EMA בעקבות המלחמה בישראל.  הטקס שנחשב לאחד הטקסים החשובים והמסוקרים בתעשייה היה אמור להתקיים ב-5 בנובמבר, אך בהמשך לרצח המורה בפריז בשבוע שעבר ופיגוע הירי בבריסל בתחילת השבוע ובצל הלחימה הקשה בארץ הוחלט לבטלו.

"בשל המצב ההפכפך בעולם, החלטנו לא לקיים את טקס פרסי המוזיקה של MTV אירופה, מתוך דאגה יתרה וזהירות לשלומם של אלפי עובדים, אנשי צוות, אמנים, מעריצים ושותפים שמגיעים מכל קצוות העולם במטרה לגרום למופע הזה לקרות", נכתב בהצהרה מטעם חברת פרמאונט.

"הטקס הוא חגיגה שנתית של מוזיקה עולמית. בשעה שאנו צופים באירועים המזעזעים בישראל ובעזה הולכים ומתפתחים, זה לא מרגיש כמו העת לחגיגה גלובלית. עם אלפי אנשים שכבר איבדו את חייהם, זהו רגע להתאבל. אנחנו מצפים לאירוח הטקס שוב בנובמבר 2024", נכתב בסופה של ההצהרה.

בין האמנים שהיו אמורים לקחת חלק בטקס השנה שהיה עתיד להתקיים לראשונה מאז 1995 בצרפת, ניתן למצוא את הראפרית קוי לראי, הדי ג'יי והמפיק המוזיקלי דיוויד גואטה, הזמרת אן מארי ולהקת 30 שניות למאדים.

טקס פרסי MTV, צילום: EFP

לפני כשבוע, מנכ"ל חברת פרמאונט רוברט באקיש ונשיאת החברה שרי רדסטון פרסמו הצהרה בה הכריזו על גינוי ההתקפה של חמאס על ישראל והודיעו כי החברה תתרום מיליון דולר לארגונים התומכים במאמצי סיוע הומניטריים. "חברת פרמאונט גלובל מגנה את התקפת הטרור של החמאס", נכתב בציוץ בעמוד הטוויטר של החברה.

"אנו עומדים לצד עם ישראל והקהילה היהודית העולמית. אנו עומדים לצד כל האזרחים החפים מפשע שחייהם הושפעו מהתקפת הטרור. אנו עומדים לצד הילדים שרק רוצים להיות ילדים. אנו עומדים מאוחדים כנגד כל מעשי טרור ושנאה באשר הם. לסיוע, הצטרפו אלינו בתמיכה בארגונים הבאים: מגן דוד אדום, נט"ל, UJA, Save The Children".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר